Quote (berhemuli @ Jun 18 2013 01:00am)
hahah wat...

Jag har förövrigt också känt ibland mot fruktansvärt dåliga spelare lite skuld i att ta deras pengar gång på gång på något bord.. Men sen bara tänkt om, vafan det är det här det går ut på, att ta andras pengar o fortsatt nöta tills han försvunnit från bordet...

lirar du nu?
Jo jag vet jag håller helt med dig, vi lägger ner så mycket energi och tid på att figurera ut hur man mest effektivast snor folks pengar, vi borde unna oss att sno folks pengar men detta blev för jobbigt
Han synade halvpott på turn för att köpa in ett 20% drag sen när draget jag visste att han jagade går in och jag ska check / folda så bettar han en sjundedel av potten, dom flesta fiskar har iaf vett att valuebetta potten så att dom går plus minus noll i ev när nån idiot betalar av men 1/7 av pott? herregud det var för risigt, jag sympatibetalade och visst hade han exakt den handen jag satt honom på.
Nej, lirade en del på jobbet men inte mycket ikväll för sista matchen i DH's starcraft turnering gick för typ 10 min sen så jag såg den och nu dags att slagga