Denna är egentligen lite emot mina principer då den är rasistisk, men den var så rolig

Det var en neger en ryss och en svensk som fiskade då kastade ryssen pengar i vattnet, då frågade svensken "varför gjorde du sådär?", "jo du vet jag har mycket där hemma." svarade ryssen.
Då kastade negern bananer i vattnet, då frågade svensken "varför gjorde du sådär". negern svarade "jag har så många hemma."
Då kastade svensken negern i vattnet då frågar ryssen "varför han gjorde sådär??" Han svarade "jag har så många hemma."
Quote (AsDrake @ 2 Jun 2010 00:58)
existenz

Så????
This post was edited by Litttle_Brother on Jun 1 2010 05:00pm