d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1149150151152153231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2010 04:55pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:


Vi fortsätter med Kalle Anka temat sen tidigare


Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 1 2010 04:58pm
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2010 23:55)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:


Vi fortsätter med Kalle Anka temat sen tidigare


http://kalle.tar.knark.net/serier/t6hvn3wp.jpg


existenz :(
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2010 05:00pm
Denna är egentligen lite emot mina principer då den är rasistisk, men den var så rolig :blush:

Det var en neger en ryss och en svensk som fiskade då kastade ryssen pengar i vattnet, då frågade svensken "varför gjorde du sådär?", "jo du vet jag har mycket där hemma." svarade ryssen.
Då kastade negern bananer i vattnet, då frågade svensken "varför gjorde du sådär". negern svarade "jag har så många hemma."
Då kastade svensken negern i vattnet då frågar ryssen "varför han gjorde sådär??" Han svarade "jag har så många hemma."



Quote (AsDrake @ 2 Jun 2010 00:58)
existenz :(


Så????

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 1 2010 05:00pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 2 2010 02:59pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 2 2010 03:09pm
Stulen från existenz: När jag var ung fick jag välja mellan att ha stor kuk eller att ha bra minne, dessvärre minns jag inte vad jag valde.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jun 2 2010 04:06pm
Do you speak English?
- Yes!
- Name?
- Abdul al-Rhazib.
- Sex?
- Three to five times a week.
- No, no... I mean male or female?
- Yes, male, female, sometimes camel.
- Holy cow!
- Yes, cow, sheep, animals in general.
- But isn't that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
- Oh dear!
- No, no! Deer run too fast.

Hittade den i någons profil kommer inte ihåg vems.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 4 2010 03:27am
ORIGINAL:




OMGJORDA:


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 4 2010 04:10am
Quote (LinkToMyProfile @ Jun 3 2010 12:06am)
Do you speak English?
- Yes!
- Name?
- Abdul al-Rhazib.
- Sex?
- Three to five times a week.
- No, no... I mean male or female?
- Yes, male, female, sometimes camel.
- Holy cow!
- Yes, cow, sheep, animals in general.
- But isn't that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
- Oh dear!
- No, no! Deer run too fast.

Hittade den i någons profil kommer inte ihåg vems.


Mabouse

Ja den är tung =D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 07:39pm
NaTTHuMoR/MuSiK

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2010 07:39pm
Natthumor!


Go Back To Svenska Topic List
Prev1149150151152153231Next
Add Reply New Topic New Poll