Quote (Svartermetalisk @ 10 Apr 2013 12:28)
Hade du varit hälften så smart som du påstår att du är hade du postat dina åsikter i denna frågan och chockerat oss alla med din briljans men du kan inte göra det för du är en jävla tomte
Mitt förslag är att du pyser iväg till kamratpostens kompisforum där borde nivån vara mer lämpad för dig.
Jag unnar inte min tid framför detta forum för att tag fram mina åsikter för er - då kan jag lika gärna gå och prata med en vägg och skulle haft det minst lika kul.
Dock är jag här för ett gott skratt - hört att den här subben skall tydligen ha en massa roliga nissar med en kamratskapssekt, där ni dels tar ställning för att skapa och främja nationalistiskt debatt med att ta bilder på sin älskade Jimmy Åkesson och hoppas att hela kamratskapen ska hänga med!
Och det är ju bra det för oss besökare som kan komma hit för att få syn på dessa! För ett gott skratt förlänger livet som man säger!
Det gör mig glad att få se er, för den där kamratpostens kompisforum skulle passa er bra! Den nivån verkar vara mer lämpad för er t o m!
Quote (Exzit89 @ 10 Apr 2013 13:15)
Win ;>
Åååååh, jag får inte nog av er förälskelse med varandra - gud så gulliga ni är!
This post was edited by youcantseemynameXDDDDDDhamburger on Apr 10 2013 10:28am