Quote (Orvar @ 27 Nov 2012 18:05)
Du är säkert aktiv, men du får inte vara med förrän du köpt din jävla orb

Skulle inte vilja kalla mig aktiv just nu. Glor mest runt i swesub och postar någon gång i Swechatten, Gymtråden eller Erat Senaste Köp tråden

Jag har önskat det mig i julklapp så vem vet? Kanske jag får det av tomten här nere i Afghanistan

Quote (snoramej @ 27 Nov 2012 18:32)
Du är inaktiv.
Kriterier för att vara aktiv är?
