d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub Julkalender 2012
Prev1141516171819Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 27 2012 01:53am
Quote (n1ghtm4r3 @ 27 Nov 2012 07:29)
aktiv är man när man postat 10+ post's per dag i Swechatten + att man göra någon random topic per dag som inte hör hemma i en ny tråd egentligen utan hör kanske till Lyssnar på just nu tråden eller kanske Pokertråden? :)


Inte ens jag kvalificerar mig för detta :lol:
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,874.57
Trader: Trusted
Nov 27 2012 03:44am
Quote (Makta @ 27 Nov 2012 08:53)
Inte ens jag kvalificerar mig för detta :lol:


var en fråga om hur man definieras som aktiv eller inte :P
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 27 2012 11:05am
Quote (n1ghtm4r3 @ Nov 27 2012 07:29am)
aktiv är man när man postat 10+ post's per dag i Swechatten + att man göra någon random topic per dag som inte hör hemma i en ny tråd egentligen utan hör kanske till Lyssnar på just nu tråden eller kanske Pokertråden? :)


Du är säkert aktiv, men du får inte vara med förrän du köpt din jävla orb :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 27 2012 11:32am
Quote (n1ghtm4r3 @ 27 Nov 2012 08:29)
aktiv är man när man postat 10+ post's per dag i Swechatten + att man göra någon random topic per dag som inte hör hemma i en ny tråd egentligen utan hör kanske till Lyssnar på just nu tråden eller kanske Pokertråden? :)


Du är inaktiv.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 27 2012 04:35pm
Quote (Ekaan @ 26 Nov 2012 21:02)
kom med något förslag


:cry:



vart är xpd?
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,874.57
Trader: Trusted
Nov 28 2012 12:28am
Quote (Orvar @ 27 Nov 2012 18:05)
Du är säkert aktiv, men du får inte vara med förrän du köpt din jävla orb :D


Skulle inte vilja kalla mig aktiv just nu. Glor mest runt i swesub och postar någon gång i Swechatten, Gymtråden eller Erat Senaste Köp tråden :P
Jag har önskat det mig i julklapp så vem vet? Kanske jag får det av tomten här nere i Afghanistan ^_^

Quote (snoramej @ 27 Nov 2012 18:32)
Du är inaktiv.


Kriterier för att vara aktiv är? :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 28 2012 03:26am
Quote (SCXiao @ Nov 26 2012 10:19pm)
1 December -
2 December - Simon
3 December - Dej
4 December - Kerzhakov
5 December - Nickeeeeeeeeeeeeee
6 December - Giraff
7 December - Litttle_Brother
8 December - Berhemuli
9 December - Makta
10 December - Alphabetz
11 December - SCXiao
12 December - Chinger
13 December -
14 December - Plaad
15 December - Spetch
16 December - Goss3n Jewhannes
17 December - Snoramej
18 December - Marcusd0
19 December - Yllegarnet
20 December - Svartermetalisk
21 December - Fil - låst
22 December - PhearCIIIIIIIIIIIIII
23 December - Spaz.
24 December - Ekaan


Yla123
Snigelfis
Intenso8

t.ex


4an är miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

This post was edited by Kerzhakov on Nov 28 2012 03:26am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 28 2012 03:30am
Quote (Ekaan @ 26 Nov 2012 22:02)
kom med något förslag


1 December - Intenso
2 December - Simon
3 December - Dej
4 December - Snigel
5 December - Nickeeeeeeeeeeeeee
6 December - Giraff
7 December - Litttle_Brother
8 December - Berhemuli
9 December - Makta
10 December - Nightmare
11 December - SCXiao
12 December - Chinger
13 December - Cookie
14 December - Plaad
15 December - Spetch
16 December - Goss3n Jewhannes
17 December - Snoramej
18 December - Marcusd0
19 December - Yllegarnet
20 December - Svartermetalisk
21 December - Fil - låst
22 December - PhearCIIIIIIIIIIIIII
23 December - Spaz.
24 December - Ekaan

This imo.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 28 2012 03:56am
nightmare får min plats
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 28 2012 07:51am
Kul!

4:e Dec är en lillfredag innan lilllördag! Då har man alltså en ursäkt för att knäcka en pilsner!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171819Next
Add Reply New Topic New Poll