d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1141516171836Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 09:21am
Quote (snoramej @ Nov 13 2012 04:15pm)
Varför funderar du ens på att åka då?

Som sagt, jag har 125 mil och inte klagar jag.


Kul och trolla
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 13 2012 09:36am
Quote (Kerzhakov @ 13 Nov 2012 17:21)
Kul och trolla


Du trollar inte, du är bara patetisk och bitter.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 10:02am
Quote (snoramej @ Nov 13 2012 04:36pm)
Du trollar inte, du är bara patetisk och bitter.


Blir så med åren kan inte hjälpa det :'(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 13 2012 11:47am
Quote (snoramej @ 13 Nov 2012 14:32)
Vafan försvann min post för? Tagga nu bois!

Går det att vara smällfull inne på DH eller blir man utkastad?



är inte jönköping nog nära Stockholm? Vi kör 125 mil.


Varför skulle du vilja vara smällfull eller full ö överhuvudtaget därinne?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 13 2012 11:49am
Quote (eviilution @ 13 Nov 2012 19:47)
Varför skulle du vilja vara smällfull eller full ö överhuvudtaget därinne?


Går det?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 13 2012 12:00pm
Quote (eviilution @ Nov 13 2012 06:47pm)
Varför skulle du vilja vara smällfull eller full ö överhuvudtaget därinne?


Precis min tanke vill man kröka åker man väl inte till DH? :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 13 2012 01:20pm
Quote (snoramej @ 13 Nov 2012 17:49)
Går det?


Går det att vara knarkpåverkad på krogen? Ja. Men du blir utkastad och prata med polisen . Nu antar jag du är över 18 så du lär väl bli utkastad bara. Allt beror ju på vilken nivå du dricker på.

Att smuggla med in sprit för att dricka sig full förstår jag mig inte på riktigt på. Att du går med ett gäng till tex Scandic för att snacka lite skit och ta någon bir tycker jag är helt ok.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 13 2012 01:31pm
Quote (eviilution @ 13 Nov 2012 21:20)
Går det att vara knarkpåverkad på krogen? Ja. Men du blir utkastad och prata med polisen . Nu antar jag du är över 18 så du lär väl bli utkastad bara. Allt beror ju på vilken nivå du dricker på.

Att smuggla med in sprit för att dricka sig full förstår jag mig inte på riktigt på. Att du går med ett gäng till tex Scandic för att snacka lite skit och ta någon bir tycker jag är helt ok.


Okej. Jag tycker personligen inte det skulle vara värt att supa på DH men jag ville veta om det går.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2012 10:24am
Tagga nu bois
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 11:16am
Quote (snoramej @ Nov 17 2012 06:24pm)
Tagga nu bois


taggad som fan. Ska vi äta panpizza tsm?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171836Next
Add Reply New Topic New Poll