d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1141516171821Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:44pm
Quote (Teposen @ 23 May 2012 22:43)
:ROFL:



Nyckeln till frihet, topprulle!!!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 23 2012 02:45pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:44pm)
Nyckeln till frihet, topprulle!!!


Jag skulle ta nyckeln och köra över dig med den och sedan stå bredvid och flina.. för det är sån jag är..

E: but indeed!

This post was edited by Teposen on May 23 2012 02:45pm
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 23 2012 02:47pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 08:34pm)
Jag har ingen skev verklighetsuppfattning, däremot en realistisk verklighetsuppfattning. 35 års erfarenhet borde väl vara något värt hoppas jag.... och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag... Alltså ännu ondare och elakare än när jag var ung :) Pain is the only way to grow ...


Tyvärr. Genom att säga att ödmjukhet nästan är samma sak som falskhet tyder på annat. Det krävs då inga 35 års erfarenhet för att förstå, det är något man lär sig så fort man förstår innebörden av ordet ödmjuk. Så i detta fall har tyvärr inte din erfarenhet någon betydelse :) Deffinera "realistisk verklighetsuppfattning", hur ser din "realistiska" syn ut?

"och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag"
Taskig barndom - Check
Tungt beat - Tba

Du har snart allt som krävs för att bli en rappare med andra ord ;)

Skämt å sido, jag har ingen aning om hur du levt ditt liv eller vart någonstans du är idag. Jag har inte heller någon uppfattning om vad ditt mål med livet är. Å andra sidan är det inget som intresserar mig heller. Så länge du är nöjd med dig själv och får ut det du vill av ditt liv så gör allt annat mig detsamma.
Hade jag en dag blivit kung hade det stått "sköt dig själv och skit i andra" på mina enkronor. That's god damn sure! :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:47pm
Quote (Teposen @ 23 May 2012 22:45)
Jag skulle ta nyckeln och köra över dig med den och sedan stå bredvid och flina.. för det är sån jag är..

E: but indeed!



Jaha skulle du det, var ju tråkigt å höra.... Du verkar lite skrämmande faktiskt så det är väl bästa jag aktar mig för din nyckel då....brrrrrr shaking..
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 23 2012 02:48pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:37pm)
Nej för du skulle hamna under gräsklipparen medans jag stod där i jämte och flinade :) När jag skulle gå ner och hälsa på mina föräldrar för några dagar sedan så såg jag en ungjävel på typ 4-5 år cykla omkull precis framför mig, han slog sig rätt illa... jag bara gick förbi leendes...och sket i ungsatan... Så mycket bryr jag mig.... Då kanske du förstår ungefär vem jag är?


Mycket coolt av dig
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 23 2012 02:48pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:47pm)
Jaha skulle du det, var ju tråkigt å höra.... Du verkar lite skrämmande faktiskt så det är väl bästa jag aktar mig för din nyckel då....brrrrrr shaking..


Chill, folk i min omgivning brukar skaka när jag går förbi med min nyckel
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:54pm
Quote (Deadlyy @ 23 May 2012 22:48)
Mycket coolt av dig



Jag har redan svarat på det där, är det allt du klarar av av skriva? COOLT??? COOLT???

Gillar att se människor lida, spelar ingen roll om det är barn, kvinnor eller män...
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 23 2012 02:56pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 12:54)
Jag har redan svarat på det där, är det allt du klarar av av skriva? COOLT??? COOLT???

Gillar att se människor lida, spelar ingen roll om det är barn, kvinnor eller män...


förstår att du började lira diablo iaf, du lär ju få erektion av det
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 23 2012 02:56pm
dafuq xd
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 02:56pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 22:54)
Jag har redan svarat på det där, är det allt du klarar av av skriva? COOLT??? COOLT???

Gillar att se människor lida, spelar ingen roll om det är barn, kvinnor eller män...


fan vad coolt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171821Next
Closed New Topic New Poll