Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 08:34pm)
Jag har ingen skev verklighetsuppfattning, däremot en realistisk verklighetsuppfattning. 35 års erfarenhet borde väl vara något värt hoppas jag.... och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag... Alltså ännu ondare och elakare än när jag var ung

Pain is the only way to grow ...
Tyvärr. Genom att säga att ödmjukhet nästan är samma sak som falskhet tyder på annat. Det krävs då inga 35 års erfarenhet för att förstå, det är något man lär sig så fort man förstår innebörden av ordet ödmjuk. Så i detta fall har tyvärr inte din erfarenhet någon betydelse

Deffinera "realistisk verklighetsuppfattning", hur ser din "realistiska" syn ut?
"och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag"
Taskig barndom - Check
Tungt beat - Tba
Du har snart allt som krävs för att bli en rappare med andra ord

Skämt å sido, jag har ingen aning om hur du levt ditt liv eller vart någonstans du är idag. Jag har inte heller någon uppfattning om vad ditt mål med livet är. Å andra sidan är det inget som intresserar mig heller. Så länge du är nöjd med dig själv och får ut det du vill av ditt liv så gör allt annat mig detsamma.
Hade jag en dag blivit kung hade det stått "sköt dig själv och skit i andra" på mina enkronor. That's god damn sure!
