d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev1141516171821Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 06:27am
Quote (c00kie_m0nster @ May 2 2012 10:17am)
Vista?

Kom med i matchen:D


Har XP (Vista Inspirat?) på VMWare, kör alltid VMWare på andra skärmen ,för kineserna, så jag kan ha VPN igång :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 2 2012 06:30am
Quote (PhearCIII @ 2 May 2012 14:27)
Har XP (Vista Inspirat?) på VMWare, kör alltid VMWare på andra skärmen ,för kineserna, så jag kan ha VPN igång :)



okej då. XP funkar väl, men W7 är bättre:D.
Kör själv med XP lite på mina vmware
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 06:33am
Quote (c00kie_m0nster @ May 2 2012 01:30pm)
okej då. XP funkar väl, men W7 är bättre:D.
Kör själv med XP lite på mina vmware


Självklart har jag W7 på min HDED :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 2 2012 06:59am
Quote (PhearCIII @ 2 May 2012 10:00)
Det jag menar.... :thumbsup:



Får se, kanske ändå måste till centrum och köpa ett insug :)

Vad sakerna kostar spelar väl ingen roll för mig, men försöker leva lite mer nyttigt nu haha, men kanske blir nån platta energidricka ändå :D


Såhär fint är de ju nu :P

http://i46.tinypic.com/beed00.jpg


Är det Steelseries Diablo III Headset jag skådar?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 07:00am
Quote (Dreamfuel @ May 2 2012 01:59pm)
Är det Steelseries Diablo III Headset jag skådar?


Tyvärr ja, det suger dick :)
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 2 2012 07:03am
Quote (PhearCIII @ 2 May 2012 14:00)
Tyvärr ja, det suger dick :)


But why? Jag kör också med dem, och tycker att de verkar helt okej :P Likvärdiga vanliga steelseries siberia typ :P
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 07:05am
Quote (Dreamfuel @ May 2 2012 02:03pm)
But why? Jag kör också med dem, och tycker att de verkar helt okej :P Likvärdiga vanliga steelseries siberia typ :P


Mina brusar utav bara fan, har då inte sprängt dom heller..
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 2 2012 07:42am
Quote (PhearCIII @ 2 May 2012 14:05)
Mina brusar utav bara fan, har då inte sprängt dom heller..


Har du installerat rätt drivrutiner? :P Mina brusade också tills jag uppdaterade engine.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 07:45am
Quote (Dreamfuel @ May 2 2012 02:42pm)
Har du installerat rätt drivrutiner? :P Mina brusade också tills jag uppdaterade engine.


Så gjorde de precis , hoppas på resultat då..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 2 2012 08:18am
TAGGA SKYPE ASAP
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171821Next
Add Reply New Topic New Poll