d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1141516171854Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 12 2011 02:30pm
Jag ( Oliwer ) - Tele Sorc - Cold Sorc - Light Sorc
Michael - Sorc
Jens - Hammerdin
Daniel - Hammerdin
Zebastian - Javazon
Filip - Trapsin
Rob - Nec/Barb
Axel/Erik - Nec/Barb
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 12 2011 04:24pm
And when we're done, I wanna feel your hands all over me baby
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Oct 12 2011 04:34pm
Jag spelar gärna sorc, kan lira nå annat också om det verkligen behövs! Förutom Necro och Druid ;D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 12 2011 04:48pm
Quote (x17 @ Oct 12 2011 11:34pm)
Jag spelar gärna sorc, kan lira nå annat också om det verkligen behövs! Förutom Necro och Druid ;D


Satt upp dig som sorc, bara en dubbelcheck ^_^

Men vad bra, då delar vi på teleporten :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 12 2011 05:07pm
jag kan spela vad som helst denna ladder. Oli får skriva på msn om ni vill att jag spelar nått annat än trapper :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 13 2011 11:09am
Quote (Dreamfuel @ Oct 13 2011 12:07am)
jag kan spela vad som helst denna ladder. Oli får skriva på msn om ni vill att jag spelar nått annat än trapper :)


En trapper behövs alltid och du har koll på hur dom ska spelas så håll dig till den ifall du inte känner att du tycker att det är tråkigt, då får du byta med nån ;)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 13 2011 11:10am
Quote (Dreamfuel @ 13 Oct 2011 01:07)
jag kan spela vad som helst denna ladder. Oli får skriva på msn om ni vill att jag spelar nått annat än trapper :)


du kan väldigt gärna få byta med mig om jag nu ska spela ^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Oct 13 2011 11:20am
Quote (Dreamfuel @ 13 Oct 2011 01:07)
jag kan spela vad som helst denna ladder. Oli får skriva på msn om ni vill att jag spelar nått annat än trapper :)


Har inte din msn :(
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 13 2011 11:38am
Quote (SCXiao @ 13 Oct 2011 19:20)
Har inte din msn :(


skicka din på pm.


Quote (PhearCIII @ 13 Oct 2011 19:09)
En trapper behövs alltid och du har koll på hur dom ska spelas så håll dig till den ifall du inte känner att du tycker att det är tråkigt, då får du byta med nån ;)

Trapper är lixom default. Jag gillar trapper. Tänkte mer på om laget behöver nått annat :)
Quote (Yllegarnet @ 13 Oct 2011 19:10)
du kan väldigt gärna få byta med mig om jag nu ska spela ^^

<3

This post was edited by Dreamfuel on Oct 13 2011 11:40am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 13 2011 11:42am
Quote (Dreamfuel @ 13 Oct 2011 19:38)
skicka din på pm.



Trapper är lixom default. Jag gillar trapper. Tänkte mer på om laget behöver nått annat :)

<3


:(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171854Next
Add Reply New Topic New Poll