Quote (SCXiao @ 13 Oct 2011 19:20)
Har inte din msn

skicka din på pm.
Quote (PhearCIII @ 13 Oct 2011 19:09)
En trapper behövs alltid och du har koll på hur dom ska spelas så håll dig till den ifall du inte känner att du tycker att det är tråkigt, då får du byta med nån

Trapper är lixom default. Jag gillar trapper. Tänkte mer på om laget behöver nått annat

Quote (Yllegarnet @ 13 Oct 2011 19:10)
du kan väldigt gärna få byta med mig om jag nu ska spela ^^
This post was edited by Dreamfuel on Oct 13 2011 11:40am