d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev1141516171826Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
May 3 2012 06:58am
Quote (Ez4Real @ 3 May 2012 10:43)
tycker synd om er som fortfarande spelat spelet spelat sen tbc och nu när MoP betan kom så insåg jag att det blir fan bara tråkigare och tråkigare för varje dag som kommer.


clueless
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
May 3 2012 07:31am
Quote (Ez4Real @ 3 May 2012 11:43)
tycker synd om er som fortfarande spelat spelet spelat sen tbc och nu när MoP betan kom så insåg jag att det blir fan bara tråkigare och tråkigare för varje dag som kommer.


Jasså? Varför det då? Har du MoP betan och kan berätta något som jag har missat på den?
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
May 4 2012 09:36am
Fattar inte varför alla sitter och tjuter om förändringarna i spelet, gå vidare och spela eller skit i det och sluta whina helt enkelt.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 6 2012 11:33pm
själv ser jag fram emot mop!
vår guild tänkte ranka lite högre än DS (vi rankade runt 500)
we gonna pewpew in mop :)
ELLER HUR PETÄR
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
May 7 2012 06:27am
Quote (Tixon @ 7 May 2012 06:33)
själv ser jag fram emot mop!
vår guild tänkte ranka lite högre än DS (vi rankade runt 500)
we gonna pewpew in mop :)
ELLER HUR PETÄR


sålänge vi blir av med dig :evil:
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 7 2012 06:42am
Quote (cphannes @ 7 May 2012 14:27)
sålänge vi blir av med dig  :evil:




This post was edited by Tixon on May 7 2012 06:44am
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 6 2012 12:08pm
Någon som kan skicka scroll of res?
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 6 2012 12:23pm
Fick sån där beta igår, testa några skills med Monk kollade talents och loggade ut...
Member
Posts: 16
Joined: Jul 9 2012
Gold: 0.00
Jul 11 2012 02:45am
Tja jag är en gamma veteran på wow spelat sen 60 hade då en Mage och en druid och nu gick jag över till priest som nu är min Main vad spelar ni andra :-)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 11 2012 02:47am
Quote (Gaurii @ 11 Jul 2012 10:45)
Tja jag är en gamma veteran på wow spelat sen 60 hade då en Mage och en druid och nu gick jag över till priest som nu är min Main vad spelar ni andra :-)


cha cha jocke :hug:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171826Next
Add Reply New Topic New Poll