Quote (Ez4Real @ 3 May 2012 11:43)
tycker synd om er som fortfarande spelat spelet spelat sen tbc och nu när MoP betan kom så insåg jag att det blir fan bara tråkigare och tråkigare för varje dag som kommer.
Jasså? Varför det då? Har du MoP betan och kan berätta något som jag har missat på den?