d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1141516171826Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 02:07pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 10:05pm)
jo det är klart att det går -.-


mm bevisa de då... skicka en star till trololoi
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:08pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:05pm)
jo det är klart att det går -.-


Skicka din gråa star till mig ! :P
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:09pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:08)
Skicka din gråa star till mig ! :P


okej,,, ge tbx den sen!
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:09pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:09pm)
okej,,, ge tbx den sen!


Fan va fult de va, har du inte en blå eller nått ist?
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 02:10pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 10:09pm)
okej,,, ge tbx den sen!


Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 10:08pm)
Skicka din gråa star till mig ! :P


^dra o häng er båda :D

fan hur orkar ni ?

jag kan allt om stjärnor... är inte så retard.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 13 2011 02:11pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 22:10)
^dra o häng er båda :D

fan hur orkar ni ?

jag kan allt om stjärnor... är inte så retard.


Right
Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold: 0.00
Mar 13 2011 02:11pm
jag kan många stjärnor
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:12pm
ge tbx den blåa nu.. grå skiten kan du behålla

men bara om du ger mig din rosa

This post was edited by AsDrake on Mar 13 2011 02:13pm
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:12pm
Quote (jesper @ Mar 13 2011 08:11pm)
jag kan många stjärnor


Du är så snål, du har ju fan aldrig donat stjärnor...
Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold: 0.00
Mar 13 2011 02:14pm
gav faktiskt alla i min guild stars då jag gjorde detta kontot :) efter cirka en månad, hihi (gammal guild inte den jag har just nu)

This post was edited by jesper on Mar 13 2011 02:14pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141516171826Next
Add Reply New Topic New Poll