☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev
1
14
15
16
17
18
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4601
Replies: 258
Track Topic
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#151
Mar 13 2011 02:07pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 10:05pm)
jo det är klart att det går -.-
mm bevisa de då... skicka en star till trololoi
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#152
Mar 13 2011 02:08pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:05pm)
jo det är klart att det går -.-
Skicka din gråa star till mig !
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#153
Mar 13 2011 02:09pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:08)
Skicka din gråa star till mig !
okej,,, ge tbx den sen!
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#154
Mar 13 2011 02:09pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 08:09pm)
okej,,, ge tbx den sen!
Fan va fult de va, har du inte en blå eller nått ist?
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#155
Mar 13 2011 02:10pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 10:09pm)
okej,,, ge tbx den sen!
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 10:08pm)
Skicka din gråa star till mig !
^dra o häng er båda
fan hur orkar ni ?
jag kan allt om stjärnor... är inte så retard.
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#156
Mar 13 2011 02:11pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 22:10)
^dra o häng er båda
fan hur orkar ni ?
jag kan allt om stjärnor... är inte så retard.
Right
jesper
Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold
:
0.00
#157
Mar 13 2011 02:11pm
jag kan många stjärnor
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#158
Mar 13 2011 02:12pm
ge tbx den blåa nu.. grå skiten kan du behålla
men bara om du ger mig din rosa
This post was edited by AsDrake on Mar 13 2011 02:13pm
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#159
Mar 13 2011 02:12pm
Quote (jesper @ Mar 13 2011 08:11pm)
jag kan många stjärnor
Du är så snål, du har ju fan aldrig donat stjärnor...
jesper
Member
Posts: 28,817
Joined: Oct 13 2007
Gold
:
0.00
#160
Mar 13 2011 02:14pm
gav faktiskt alla i min guild stars då jag gjorde detta kontot
efter cirka en månad, hihi (gammal guild inte den jag har just nu)
This post was edited by jesper on Mar 13 2011 02:14pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
14
15
16
17
18
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact