Quote (Ekaan @ Jan 9 2011 08:08pm)
alltså var mest raget här inne mot ankie som var roligt =P finns många goldies bak i tiden
Min dikt är gold, för den är bra.
XPD är gold i denna tråden, för han flippar inte ur när han blev "ägd" utan uppför sig bra.
Ankiee failade.