d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev11415161718Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 14 2010 03:36am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 13 2010 10:28pm)
Det går inte att ta något du säger på allvar när din meningsuppbyggnad är sämre än vad min var när jag gick i tvåan.


du failar, men så blir det av 13års skolk.

This post was edited by ankiie on Oct 14 2010 04:01am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 14 2010 06:10am
Quote (xpd-trader @ Oct 14 2010 06:06am)
Jag tycker att den här tråden är som dom flesta trådar i swesub

TOTALT SÖNDERSPAMMAD


Den börjar bli lite Offtopic va?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 9 2011 12:02pm
haha alltid bråka:D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 9 2011 12:07pm
Quote (Ekaan @ Jan 9 2011 08:02pm)
haha alltid bråka:D


Grym Bump ekan :hail:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 9 2011 12:08pm
Quote (Spetch @ 9 Jan 2011 18:07)
Grym Bump ekan :hail:


alltså var mest raget här inne mot ankie som var roligt =P finns många goldies bak i tiden
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 9 2011 12:10pm
Quote (Ekaan @ Jan 9 2011 08:08pm)
alltså var mest raget här inne mot ankie som var roligt =P finns många goldies bak i tiden


Min dikt är gold, för den är bra.
XPD är gold i denna tråden, för han flippar inte ur när han blev "ägd" utan uppför sig bra.
Ankiee failade.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 9 2011 12:12pm
hahah :KNYLLAD
hahahah epic tråd, jag älskar swesub

This post was edited by Simon on Jan 9 2011 12:14pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 9 2011 12:13pm
Quote
Spetch

Idoler ej så många denna kille har
Spaz är den ena, den andra hans far
ibland han blundar och börjar be
att han ska bli som xpd
vägen dit är lång och ganska så tung
tänker han för sig själv och smeker sin pung



First: Hahahaha XPD LEVERERAR!!!! :D

Second: ankiie visar tydligt i den här tråden att alla inte är hemma
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 9 2011 12:14pm
Quote (Fil @ Jan 9 2011 08:13pm)
First: Hahahaha XPD LEVERERAR!!!! :D

Second: ankiie visar tydligt i den här tråden att alla inte är hemma


Jag lolade på den :(

Nice namechange btw
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 9 2011 12:19pm
Quote (Spetch @ 9 Jan 2011 19:14)
Jag lolade på den :(

Nice namechange btw


Ty xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev11415161718Next
Add Reply New Topic New Poll