d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev11415161718Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 9 2010 12:42pm
:( säga va man vill men detta är pinsamt...

undra va han tänkte när han såg de själv ''FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU'' ? haha

This post was edited by nattbuss807 on Jun 9 2010 12:42pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 9 2010 12:42pm
Jobbigt läge då det finns så mycket homofober på nätet
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 9 2010 12:44pm
Quote (ChingeR @ 9 Jun 2010 19:42)
Jobbigt läge då det finns så mycket homofober på nätet


är inte alla ghey på internet?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 9 2010 12:45pm
Quote (ChingeR @ 9 Jun 2010 18:42)
Jobbigt läge då det finns så mycket homofober på nätet


de väl inte så konstigt? tanken av task+röv=kväljning ? task+keft=puke
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 9 2010 12:46pm
Quote (nattbuss807 @ 9 Jun 2010 19:45)
de väl inte så konstigt? tanken av  task+röv=kväljning ?  task+keft=puke


Njae... Nueresatte går att ta flickor i både munnen och 2an också, så fail comment tbh ;)
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Jun 9 2010 01:02pm
Trollade
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 9 2010 01:05pm
Quote (nattbuss807 @ 9 Jun 2010 20:45)
de väl inte så konstigt? tanken av task+röv=kväljning ? task+keft=puke


aka oskuldsjonny? B)
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Jun 9 2010 01:07pm
Ni borde lägga ner grabbar, e det nått fel på o va homosexuell..
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 9 2010 01:08pm
Quote (Emro @ 9 Jun 2010 20:07)
Ni borde lägga ner grabbar, e det nått fel på o va homosexuell..


nej, är det någon som sagt det?
Läs ordentligt innan du uttalar dig.
Member
Posts: 22,931
Joined: Jul 5 2008
Gold: 5,388.00
Jun 9 2010 01:08pm
Quote (DeemonTools @ 9 Jun 2010 21:08)
nej, är det någon som sagt det?
Läs ordentligt innan du uttalar dig.


jag har läst många inlägg där han retas för o kolla bögporr :)
eller så antar jag att det e jag som misstolkar de hela =)

This post was edited by Emro on Jun 9 2010 01:10pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev11415161718Next
Closed New Topic New Poll