Quote (f10eq @ Mar 31 2010 03:46pm)
någon här som mått riktigt dåligt av kaffe?
jag hörde av en snubbe som är i 35-40års åldern att han har aldrig mått så dåligt som när han var "bakfull" på kaffe, mkt värre än hans värsta baksmälla.

OnT: Jag dricker väl 1 kopp på morgonen varje dag?