d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev11415161718231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,069.00
Mar 1 2009 02:26pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video. Med mera. Var gärna kreativ biggrin.gif

Från serien "Myggan" som går på 5:an!

Retired Moderator
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Mar 1 2009 02:33pm
Eskilstuna zoo hade ett mycket harmoniskt gorillapar. Men när hannen dog blev honan ensam och deppig och värst var det när hon blev brunstig. Direktören hade inte råd att köpa en ny hanne som kunde tillfredsställa henne och att hyra en skulle också bli för dyrt. Då kom han att tänka på att han hade en kraftigt byggd, men mindre begåvad man till vaktmästare. En dag frågade direktören honom.

- Kan du tänka dig att sätta på den brunstiga gorillahonan för 3000 kronor?
- Ja för fan, men vi får nog vänta tills nästa månad.
- Men varför inte nu på direkten?
- Jag måste ju spara ihop pengarna först...

Member
Mar 1 2009 03:17pm
Denna är lite retard xD

Bert har gått till butiken för att handla. Där hittar han kattmat till specialpris. Han tar ett dussin burkar med kattmat och går till kassan.

Butiksföreståndaren blir misstänksam. Han tror inte att Bert har någon katt utan tänker ge kattmaten till sina barn. Så han ber Bert visa att han har en katt inan han får köpa kattmat.

Bert går hem och återvänder efter en stund med en katt och får då köpa kattmaten.

Nästa vecka har butiken hundmat till specialpris. Bert tar ett dussin burkar med hundmat och går till kassan.

Butiksföreståndaren blir misstänksam igen. Han tror inte att Bert har någon hund utan tänker ge hundmaten till sina barn. Så han ber Bert visa att han har en hund inan han får köpa hundmat.

Bert går hem och återvänder efter en stund med en hund och får då köpa hundmaten.

Når Bert nästa vecka kommer till butiken för att handla har han en bag med sig. Han ber föreståndaren stoppa ned sin hand i bagen.

Föreståndaren stoppar ned hand och rycker genast upp den och skriker:
- Det är ju inget annat än bajs i bagen!!

Och Bert svarar lugnt:
- Ja, och nu vill jag köpa toalettpapper.
Retired Moderator
Gold: 226.37
Mar 1 2009 03:21pm
En dansk, en norsk och en svensk blev ifångatagna av kannibaler på en ö. Istället för att bli uppkäkade frågade norsken ifall det var något de kunde göra för att bli fria. Kannibalen svarar:
- Gå in i djunglen och hämta hundra frukter av samma sort. Så beger de sig in i djungeln. Efter en timma kommer svensken tillbaka med hundra vindruvor. Då säger kannibalen:
- Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvorna i rumpan på dig, så är du en fri man, annars äter vi upp dig!
Så sätter kannibalen igång. 1,2,3...47,48...69...96,97,98,99...
Då brister svensken i skratt. Kannibalen frågar förvånat:
- Varför skrattar du när vi bara en vindruva kvar?
Då svarar svensken:
- Danskjävlen kommer med kokosnötter...

Member
Gold: 9,560.00
Mar 2 2009 05:45pm
Quote (HereToOwn @ Sun, Mar 1 2009, 09:21pm)
En dansk, en norsk och en svensk blev ifångatagna av kannibaler på en ö. Istället för att bli uppkäkade frågade norsken ifall det var något de kunde göra för att bli fria. Kannibalen svarar:
- Gå in i djunglen och hämta hundra frukter av samma sort. Så beger de sig in i djungeln. Efter en timma kommer svensken tillbaka med hundra vindruvor. Då säger kannibalen:
  - Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvorna i rumpan på dig, så är du en fri man, annars äter vi upp dig!
Så sätter kannibalen igång. 1,2,3...47,48...69...96,97,98,99...
Då brister svensken i skratt. Kannibalen frågar förvånat:
- Varför skrattar du när vi bara en vindruva kvar?
Då svarar svensken:
- Danskjävlen kommer med kokosnötter...

den var fan rolig biggrin.gif
Member
Mar 9 2009 01:10pm
Ett tag sen denna tråd var på G, men nu kör vi med en till!

En man som låg i skilsmässa med sin kvinna var ute och gick på stranden. Kvinnan var arg på sin man, och tyckte han var ett riktigt svin...
Så han var ute och tog en prommenad för att slippa jobbiga disskusioner.

Så hittade han en gammal flaska i strandkanten. Han tog upp den, öppnade den och ut kom en ande.

- Som tack för att du befriade mig får du tre önskningar uppfyllda, sa anden. Men eftersom du är gift kommer din kvinna att få dubbelt så mycket som du får av allting som du önskar dig.

- Jag vill ha en riktigt dyrbar ny sportbil, sa mannen.

Och vips så hade han en sprillans ny sportbil brevid sig.

I samma ögonblick stod hans kvinna i hemmet och såg förvånad 2 nya bilar just utan för köksfönstret.

- Nästa önskning, sa anden.

- Då vill jag ha en 100 miljon dollar, sa mannen.

Omedelbart uppfylldes hans önskan och hans kvinna fick i samma ögonblick 200 miljoner dollar.

- Nu ska du få din tredje och sista önskan uppfylld, sa anden.

Mannen funderade en stund och med ett flin i ansiktet sa han:

- Skräm ihjäl mig halvt.
Member
Gold: 0.00
Mar 10 2009 08:42am
Quote (Litttle_Brother @ Mon, 9 Mar 2009, 20:10)
Ett tag sen denna tråd var på G, men nu kör vi med en till!

En man som låg i skilsmässa med sin kvinna var ute och gick på stranden. Kvinnan var arg på sin man, och tyckte han var ett riktigt svin...
Så han var ute och tog en prommenad för att slippa jobbiga disskusioner.

Så hittade han en gammal flaska i strandkanten. Han tog upp den, öppnade den och ut kom en ande.

- Som tack för att du befriade mig får du tre önskningar uppfyllda, sa anden. Men eftersom du är gift kommer din kvinna att få dubbelt så mycket som du får av allting som du önskar dig.

- Jag vill ha en riktigt dyrbar ny sportbil, sa mannen.

Och vips så hade han en sprillans ny sportbil brevid sig.

I samma ögonblick stod hans kvinna i hemmet och såg förvånad 2 nya bilar just utan för köksfönstret.

- Nästa önskning, sa anden.

- Då vill jag ha en 100 miljon dollar, sa mannen.

Omedelbart uppfylldes hans önskan och hans kvinna fick i samma ögonblick 200 miljoner dollar.

- Nu ska du få din tredje och sista önskan uppfylld, sa anden.

Mannen funderade en stund och med ett flin i ansiktet sa han:

- Skräm ihjäl mig halvt.

laugh.gif
Member
Gold: 1,541.28
Mar 10 2009 08:45am
haha
Member
Gold: 244.61
Warn: 10%
Mar 10 2009 09:31am
Quote (Litttle_Brother @ Sun, Mar 1 2009, 08:26pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video. Med mera. Var gärna kreativ biggrin.gif

Från serien "Myggan" som går på 5:an!

http://www.youtube.com/watch?v=y0Fl9o_H4XM

Myggan e hur sjukt bra som helst ! ;D xD
Member
Gold: 1,541.28
Mar 10 2009 09:32am
Quote (Linus94 @ Tue, 10 Mar 2009, 16:31)
Myggan e hur sjukt bra som helst ! ;D xD

><//////">
REGNBÅGS LAX!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev11415161718231Next
Add Reply New Topic New Poll