d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1148149150151152231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 29 2010 03:37am
Me: “Good afternoon, this is [cellphone store]. How may I help you?”

Customer: “I came in to your store today and you sold me a defective phone!”

Me: “I’m sorry, sir. What is your full name and phone number so I can pull up your account?”

Customer: *gives information*

Me: “Okay, thanks. I see, you bought a [phone]. What seems to be the problem?

Customer: “The keyboard on this piece of s*** won’t come out!”

Me: “Have you tried sliding it the other way?”

*really long pause*

Customer: “Well thanks a lot, b****! Now you made me feel like a f***ing idiot!” *click*


:rofl:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 29 2010 05:02am
IGEN =D


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2010 10:38am
stulen från facebook, bra imo :P

Ett gäng norskar satt vid ett bord på en bar och skrålade och skrattade.
Hela tiden skrek dom "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!!.."
En svensk blev nyfiken på vad dom menade med detta.
Han gick fram till bordet och frågade: - Ursäkta vad är det ni firar?
Men normännen bara fortsatte att vråla: "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!.." ... Visa mer
Svensken gjorde ett försök till: - Hallå! Vad menar ni med att skrika trettiosju hela tiden?
Då svarar den ena norrmannen med ett brett leende: - Vi har precis lagt färdigt ett pussel. Det tog oss 37 dagar!
Sedan fortsatte norrmannen tillsammans med sina polare: - Trettiosju, trettiosju, trettiosju!!..
Svensken blev konfunderad men gav sig inte: - Ja men vad då, trettiosju dagar för att lösa ett pussel.??
Det låter inte särskilt snabbt..?!!
Då tittade normännen på varandra och smålog.
Den ene sade sedan stolt och pöste:
- Hörrudu - på omslaget stod det 3-4 år!!!
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 1 2010 10:47am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 1 2010 04:38pm)
stulen från facebook, bra imo :P

Ett gäng norskar satt vid ett bord på en bar och skrålade och skrattade.
Hela tiden skrek dom "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!!.."
En svensk blev nyfiken på vad dom menade med detta.
Han gick fram till bordet och frågade: - Ursäkta vad är det ni firar?
Men normännen bara fortsatte att vråla: "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!.." ... Visa mer
Svensken gjorde ett försök till: - Hallå! Vad menar ni med att skrika trettiosju hela tiden?
Då svarar den ena norrmannen med ett brett leende: - Vi har precis lagt färdigt ett pussel. Det tog oss 37 dagar!
Sedan fortsatte norrmannen tillsammans med sina polare: - Trettiosju, trettiosju, trettiosju!!..
Svensken blev konfunderad men gav sig inte: - Ja men vad då, trettiosju dagar för att lösa ett pussel.??
Det låter inte särskilt snabbt..?!!
Då tittade normännen på varandra och smålog.
Den ene sade sedan stolt och pöste:
- Hörrudu - på omslaget stod det 3-4 år!!!


Inte sett den förut, men imba var den !

Fett kul!
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Jun 1 2010 10:55am
Quote (Ekaan @ 29 May 2010 00:19)
Till salu BMV asyledition importbil, alifälgar
serbstyrning, stöld allahrmet, ny muslimanläggning och turkareblad samt judedämpare.
Lite kroatskadad, blattesvartlackad.
Fördel om du gillar mecka.
säljes till högstbedjande, det är på hedersmord en superbra bil!! :P


10/10

ekaan ftw


Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2010 18:38)
stulen från facebook, bra imo :P

Ett gäng norskar satt vid ett bord på en bar och skrålade och skrattade.
Hela tiden skrek dom "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!!.."
En svensk blev nyfiken på vad dom menade med detta.
Han gick fram till bordet och frågade: - Ursäkta vad är det ni firar?
Men normännen bara fortsatte att vråla: "trettiosju, trettiosju, trettiosju!!.." ... Visa mer
Svensken gjorde ett försök till: - Hallå! Vad menar ni med att skrika trettiosju hela tiden?
Då svarar den ena norrmannen med ett brett leende: - Vi har precis lagt färdigt ett pussel. Det tog oss 37 dagar!
Sedan fortsatte norrmannen tillsammans med sina polare: - Trettiosju, trettiosju, trettiosju!!..
Svensken blev konfunderad men gav sig inte: - Ja men vad då, trettiosju dagar för att lösa ett pussel.??
Det låter inte särskilt snabbt..?!!
Då tittade normännen på varandra och smålog.
Den ene sade sedan stolt och pöste:
- Hörrudu - på omslaget stod det 3-4 år!!!


jag lollade - gillar inte norrmän :P



This post was edited by xpd-trader on Jun 1 2010 10:58am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2010 04:35pm
OLD/GOLD


En tysk, en finne och en norrman befann sig 10 våningar upp på ett våningshusbygge.
Det blev lunchdags och tysken öppnade sin matlåda, som innehöll brattvurst med stuvad potatis.
Tysken säger..
- Neej, är det brattvurst i morgon med, så hoppar jag ner och tar livet av mig...
Finnen öppnar sin och i sin matlåda har han fläsklägg och rödkål.
Finnen säger..
- Neej, är det fläsklägg och rödkål i morgon med, så hoppar jag också ner och tar livet av mig..... Visa mer
Norrmannen öppnar så sin matlåda som innehåller kokt korv med potatismos.
Norrmannen säger..
- Neej, är det kokt korv men potatismos i morgon igen, då hoppar jag också ner och tar livet av mig.

Morgondagen kom och det blev lunch. Tysken öppnar sin matlåda och det var brattvurst.
Han går raka vägen och hoppar ner och tar livet av sig
Finnen öppnar sen sin matlåda och som vanligt ligger det där fläsklägg och rödkål.
Han går också raka vägen och hoppar ner och tar livet av sig.
Sist öppnar norrmannen sin matlåda och naturligtvis är det kokt korv och potatismos.
Han gör som dom andra, går raka vägen och hoppar ner och tar livet av sig.

Så var det dags för begravning och dom 3 änkorna sitter och beklagar sig för varandra.
Tyskens fru säger..
- Hade jag vetat att han inte tyckte om brattvurst, så hade jag väl gjort någon annan mat åt honom...snyft.
- Ja, jag säger det samma, säger finnens fru, hade han bara sagt något så.
Då säger norrmannens fru..
- Ja, min man han får då skylla sig själv, för han har gjort sina matlådor själv.
Member
Posts: 5,894
Joined: Jun 7 2007
Gold: 8,316.00
Jun 1 2010 04:40pm
Quote (Litttle_Brother @ 29 May 2010 12:02)
IGEN =D


http://img520.imageshack.us/img520/8412/1232675874669xl6.jpg


KUNG :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2010 04:50pm
HAHAHAHHAHAHAHHA! Det bästa jag har hörtpå länge!!! :D


En svensk och en norrman sitter och tittar på en film på tv om ett bankrån.
Bankrånararna i filmen har flytt från banken med en miljon kronor och jagas av polisen.
Svensken säger:
- Jag slår vad om att bankrånarna kör in i en återvändsgränd och
blir fasttagna av polisen. Jag kan satsa 100 kronor på det!
- Topp, säger norrmannen.
Efter en liten stund i filmen så kör bankrånarna in i återvändsgränden och blir sedan tagna av polisen.
Då säger norrmannen:
- Okej, jag förlorade. Här har du 100 kr.
Då säger svensken:
- Nej, nej, det är lugnt, du kan behålla pengarna. Jag har redan sett filmen förut och visste hur det skulle gå.
Varpå norrmannen svarar:
- Det har jag också, men jag trodde inte att bankrånarna skulle vara så
himla dumma att de gjorde om samma misstag igen.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 1 2010 04:52pm
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2010 23:50)
HAHAHAHHAHAHAHHA! Det bästa jag har hörtpå länge!!! :D


En svensk och en norrman sitter och tittar på en film på tv om ett bankrån.
Bankrånararna i filmen har flytt från banken med en miljon kronor och jagas av polisen.
Svensken säger:
- Jag slår vad om att bankrånarna kör in i en återvändsgränd och
blir fasttagna av polisen. Jag kan satsa 100 kronor på det!
- Topp, säger norrmannen.
Efter en liten stund i filmen så kör bankrånarna in i återvändsgränden och blir sedan tagna av polisen.
Då säger norrmannen:
- Okej, jag förlorade. Här har du 100 kr.
Då säger svensken:
- Nej, nej, det är lugnt, du kan behålla pengarna. Jag har redan sett filmen förut och visste hur det skulle gå.
Varpå norrmannen svarar:
- Det har jag också, men jag trodde inte att bankrånarna skulle vara så
himla dumma att de gjorde om samma misstag igen.


Den där är jävligt rolig. men jag känner inte för att skratta :(
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 1 2010 04:53pm
#1500 B)

Was ez ty!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1148149150151152231Next
Add Reply New Topic New Poll