Quote (LinkToMyProfile @ Feb 11 2011 07:28pm)
klart man kan stacka, man får ju alltid höga stacks, men pröva göra det i ranked så skall du få se på focus om du får över 15, det är ofta du som utgör den mesta Dmg i en team fight, då är det bra att hålla sig borta ifrån focus så mycket man kan. brukade köra ap men detta ger så mycket bättre dmg.
Gjort runt 150 ~ games med henne nu x)
ok, bra att veta...
said hybrid

Quote (eWaste @ Feb 11 2011 07:30pm)
AP är bättre

svar nej, kniven och death lotus gör mer dmg med AD bara shunpo som gör mer eftersom den endast får + från AP