d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11471481491501511131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 11 2011 03:27pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 11 2011 07:28pm)
klart man kan stacka, man får ju alltid höga stacks, men pröva göra det i ranked så skall du få se på focus om du får över 15, det är ofta du som utgör den mesta Dmg i en team fight, då är det bra att hålla sig borta ifrån focus så mycket man kan.  brukade köra ap men detta ger så mycket bättre dmg.

Gjort runt 150 ~ games med henne nu x)





ok, bra att veta...


said hybrid :)
Quote (eWaste @ Feb 11 2011 07:30pm)
AP är bättre :)


svar nej, kniven och death lotus gör mer dmg med AD bara shunpo som gör mer eftersom den endast får + från AP
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 11 2011 03:29pm
Svar på Kata = Hybrid e bäst nu, sjukt op.
Samma med jax.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 11 2011 03:29pm
Quote (Litttle_Brother @ Feb 11 2011 09:29pm)
Svar på Kata = Hybrid e bäst nu, sjukt op.
Samma med jax.


lugn jag tankar
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 11 2011 04:41pm
Quote (HaLLuXX @ Feb 11 2011 09:29pm)
lugn jag tankar


och ger kassadin en free kill :fume:

rawr :P
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 11 2011 04:58pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 11 2011 10:41 pm)
och ger kassadin en free kill  :fume:

rawr :P


haha :wub:
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 11 2011 08:35pm
#!"#!¤"¤!"#!" !"# !"# "! #!"

fy fan vad jag hatar vissa folk .. som tex ryssar usch usch usch. kan dom inte spela sin klass spela något dom kan då gahhh 3 försluster irad nu i ranked .. från 6-1 till 7-4 gahhhhh
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 11 2011 09:26pm


Ok på raken eller? B) ty micke o marcus

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 11 2011 09:27pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 12 2011 06:25am
Micke vara phra goppe
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 12 2011 07:18am
Quote (ChingeR @ Feb 12 2011 12:25pm)
Micke vara phra goppe


samin amina eh eh waka waka eh eh? :O

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 12 2011 07:19am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 12 2011 07:21am
Quote (LinkToMyProfile @ 12 Feb 2011 14:18)
samin amina eh eh waka waka eh eh? :O


du kan vara waka waka
Go Back To Svenska Topic List
Prev11471481491501511131Next
Add Reply New Topic New Poll