Quote (lindbladen @ Nov 6 2011 05:33pm)
tänkte höra var ska man skriva -w ? vore snällt om någon hjälpte

högerklicka och gå in på egenskaper på din d2 exe. asså den du startar spelet med. sen ska du göra så här ba
ser ut såhär för mig : "C:\Program Files (x86)\Diablo II\Diablo II.exe"
-we/ fan, ja vill ha en risplockare

så jävla less på att mfa..
This post was edited by Skullkraker on Nov 6 2011 12:42pm