d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1146147148149150404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Nov 6 2011 12:40pm
Quote (lindbladen @ Nov 6 2011 05:33pm)
tänkte höra var ska man skriva -w ? vore snällt om någon hjälpte :)


högerklicka och gå in på egenskaper på din d2 exe. asså den du startar spelet med. sen ska du göra så här ba

ser ut såhär för mig : "C:\Program Files (x86)\Diablo II\Diablo II.exe" -w

e/ fan, ja vill ha en risplockare :( så jävla less på att mfa..

This post was edited by Skullkraker on Nov 6 2011 12:42pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 6 2011 12:43pm
Quote (Skullkraker @ 6 Nov 2011 19:40)
högerklicka och gå in på egenskaper på din d2 exe. asså den du startar spelet med. sen ska du göra så här ba

ser ut såhär för mig : "C:\Program Files (x86)\Diablo II\Diablo II.exe" -w

e/ fan, ja vill ha en risplockare :( så jävla less på att mfa..


this
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Nov 6 2011 12:48pm
Lyckades få Diablo II att fungera nyss, var inte igår man lirade!

Ska lira upp en Javazon nu hade jag tänkt!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 6 2011 02:29pm
Dragit in 9810 fgs denna laddern, trotts 3*eni 3*cta etc:D

Succes!
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Nov 6 2011 02:32pm
Quote (c00kie_m0nster @ Nov 6 2011 10:29pm)
Dragit in 9810 fgs denna laddern, trotts 3*eni 3*cta etc:D

Succes!


fan va bra :o
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 6 2011 02:34pm
Quote (c00kie_m0nster @ 6 Nov 2011 21:29)
Dragit in 9810 fgs denna laddern, trotts 3*eni 3*cta etc:D

Succes!


dn8
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 6 2011 04:21pm
Quote (Ekaan @ 6 Nov 2011 22:34)
dn8




egentligen mer.. men min säljslav ska ha sitt också
Member
Posts: 8,656
Joined: Oct 4 2009
Gold: 4.00
Nov 6 2011 05:00pm
Quote (Skullkraker @ Nov 6 2011 08:40pm)
högerklicka och gå in på egenskaper på din d2 exe. asså den du startar spelet med. sen ska du göra så här ba

ser ut såhär för mig : "C:\Program Files (x86)\Diablo II\Diablo II.exe" -w

e/ fan, ja vill ha en risplockare :( så jävla less på att mfa..


tackar :D vill med ha risplockare :(
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Nov 6 2011 05:40pm
oi! är någon level 99 än? ^^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,350.27
Trader: Trusted
Nov 6 2011 06:29pm
Quote (Tixon @ 7 Nov 2011 00:40)
oi! är någon level 99 än? ^^


ser inte ut som det

Go Back To Svenska Topic List
Prev1146147148149150404Next
Add Reply New Topic New Poll