Quote (eWaste @ Feb 11 2011 07:26pm)
Jag kör med :
Spell Pen Skor
Meija's (oftast får jag över 15 st stacks)
Rabadon's Deathcap
Ryali's Scepter
Void staff
Banshee's Veil
klart man kan stacka, man får ju alltid höga stacks, men pröva göra det i ranked så skall du få se på focus om du får över 15, det är ofta du som utgör den mesta Dmg i en team fight, då är det bra att hålla sig borta ifrån focus så mycket man kan. brukade köra ap men detta ger så mycket bättre dmg.
Gjort runt 150 ~ games med henne nu x)
Quote (eWaste @ Feb 11 2011 07:30pm)
AP är bättre

ok, bra att veta...
This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 11 2011 01:33pm