d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11461471481491501131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 11 2011 09:24am
Quote (Marcusd0 @ 11 Feb 2011 15:12)
Get mad.

3v4, plus janna disconnecta efter lvl 2 och kom tbx när jag var typ 6-7~

gg B)

(andra gången galio btw)




http://i54.tinypic.com/2588z.jpg


fiddle,''dödade'' sig själv 2 gånger i slutet (afk)

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 11 2011 09:35am
Low lvl game ftw lol

Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 11 2011 10:20am
Quote (Chefen @ 11 Feb 2011 16:24)
fiddle,''dödade'' sig själv 2 gånger i slutet (afk)


had einte gjort så mycke tbh
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 11 2011 10:33am
LoL funkar inte? :O
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 11 2011 10:37am
Quote (Litttle_Brother @ Feb 11 2011 04:35pm)
Low lvl game ftw lol

http://i51.tinypic.com/dbms6p.png


Snacka om annonymitet hos yi ^_^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 11 2011 10:39am
Quote (Undousuru @ 11 Feb 2011 17:37)
Snacka om annonymitet hos yi  ^_^


kan man ha det ens? :O
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 11 2011 01:17pm
Quote (ChingeR @ Feb 11 2011 04:39pm)
kan man ha det ens? :O


tror man kunde gör bara massa mellanslag som namn innan dom tog bort det. det var länge sedan.

Min första LoL build på mobafire :D skall fixa allt lite bättre sedan, behöver finslipas men ganska ok :)

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/katarina-makes-them-feel-hopeless-57326
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 11 2011 01:26pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 11 2011 08:17pm)
tror man kunde gör bara massa mellanslag som namn innan dom tog bort det. det var länge sedan.

Min första LoL build på mobafire :D  skall fixa allt lite bättre sedan, behöver finslipas men ganska ok :)

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/katarina-makes-them-feel-hopeless-57326


Jag kör med :
Spell Pen Skor
Meija's (oftast får jag över 15 st stacks)
Rabadon's Deathcap
Ryali's Scepter
Void staff
Banshee's Veil
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 11 2011 01:28pm
Quote (eWaste @ Feb 11 2011 07:26pm)
Jag kör med :
Spell Pen Skor
Meija's (oftast får jag över 15 st stacks)
Rabadon's Deathcap
Ryali's Scepter
Void staff
Banshee's Veil


klart man kan stacka, man får ju alltid höga stacks, men pröva göra det i ranked så skall du få se på focus om du får över 15, det är ofta du som utgör den mesta Dmg i en team fight, då är det bra att hålla sig borta ifrån focus så mycket man kan. brukade köra ap men detta ger så mycket bättre dmg.

Gjort runt 150 ~ games med henne nu x)


Quote (eWaste @ Feb 11 2011 07:30pm)
AP är bättre :)



ok, bra att veta...

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 11 2011 01:33pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 11 2011 01:30pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 11 2011 08:28pm)
klart man skal stacka, man får ju alltid höga stacks, men pröva göra det i ranked så skall du få se på focus om du får över 15, det är ofta du som utgör den mesta Dmg i en team fight, då är det bra att hålla sig borta ifrån focus så mycket man kan.  brukade köra ap men detta ger så mycket bättre dmg.


AP är bättre :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev11461471481491501131Next
Add Reply New Topic New Poll