Quote (Madderfakker @ 26 May 2010 22:11)
Började igår kväll klockan tre typ, vaknade vid 10 idag gick upp och duschade käkade lite satte mig vid datorn, läste lite då och då kollade på simpsons spelade diablo läste lite och nu blev jag klar.

LoL ofta du hunnit kolla igenom varje sida på den tiden? ^^
jag har sett/läst varje post/sida men det är ju bara pga att jag skapade topicen och har varit med sen början av den och läst allt eftersom, skulle aldrig orka läsa om allt från början nu xD