d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1146147148149150231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 25 2010 02:30pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:


Kalle Anka Tema

Vi börjar med denna, "Kalle Anka är väldigt elak"



Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 25 2010 03:59pm
ORIGINAL:



OMGJORDA:

Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
May 26 2010 01:58pm
Nu har jag läst alla sidor måste väl komma med lite skämt jag med då, Yllegarnet's rasist-skämt var nog de bästa förresten.. ;)

Vad ska man kasta till en neger som håller på att drunka?
En tegelsten!

Hur får man en neger att slå ut tänderna?
Man ritar en bulle på en sten!


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 26 2010 02:00pm
Quote (Madderfakker @ 26 May 2010 21:58)
Nu har jag läst alla sidor måste väl komma med lite skämt jag med då, Yllegarnet's rasist-skämt var nog de bästa förresten.. ;)

Vad ska man kasta till en neger som håller på att drunka?
En tegelsten!

Hur får man en neger att slå ut tänderna?
Man ritar en bulle på en sten!


är du säker på det där? ^^



Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
May 26 2010 02:08pm
Quote (Litttle_Brother @ May 26 2010 08:00pm)
är du säker på det där? ^^


Ja men inte nog noga kanske :unsure: , har någon skrivit de skämten redan eller!?!?! Jag såg dom ingenstans och det tyckte jag var mycket märkligt..

This post was edited by Madderfakker on May 26 2010 02:08pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 26 2010 02:09pm
Quote (Madderfakker @ 26 May 2010 22:08)
Ja men inte nog noga kanske :unsure:, har någon skrivit de skämten redan eller!?!?! Jag såg dom ingenstans och det tyckte jag var mycket märkligt..


och under hur lång tid tog det dig att kolla igenom allt som du nu säger attdu har gjort? ^^

Edit: Nej jag tror inte dem du skrev har varit postade i topicen innan det.

This post was edited by Litttle_Brother on May 26 2010 02:09pm
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
May 26 2010 02:11pm
Quote (Litttle_Brother @ May 26 2010 08:09pm)
och under hur lång tid tog det dig att kolla igenom allt som du nu säger attdu har gjort? ^^

Edit: Nej jag tror inte dem du skrev har varit postade i topicen innan det.


Började igår kväll klockan tre typ, vaknade vid 10 idag gick upp och duschade käkade lite satte mig vid datorn, läste lite då och då kollade på simpsons spelade diablo läste lite och nu blev jag klar. ^_^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 26 2010 02:12pm
Quote (Madderfakker @ 26 May 2010 22:11)
Började igår kväll klockan tre typ, vaknade vid 10 idag gick upp och duschade käkade lite satte mig vid datorn, läste lite då och då kollade på simpsons spelade diablo läste lite och nu blev jag klar. ^_^


LoL ofta du hunnit kolla igenom varje sida på den tiden? ^^

jag har sett/läst varje post/sida men det är ju bara pga att jag skapade topicen och har varit med sen början av den och läst allt eftersom, skulle aldrig orka läsa om allt från början nu xD
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
May 26 2010 02:14pm
Quote (Litttle_Brother @ May 26 2010 08:12pm)
LoL ofta du hunnit kolla igenom varje sida på den tiden? ^^

jag har sett/läst varje post/sida men det är ju bara pga att jag skapade topicen och har varit med sen början av den och läst allt eftersom, skulle aldrig orka läsa om allt från början nu xD


Men du har ju redan läst igenom den en gång så! Ja, det är ju flera timmar fan. :o Och det är en kul tråd. ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 26 2010 02:17pm
Quote (Madderfakker @ 26 May 2010 22:14)
Men du har ju redan läst igenom den en gång så! Ja, det är ju flera timmar fan. :o Och det är en kul tråd. ;)


Jo det är ju det.

Borde bara vara fler som postar i den nu för tiden :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1146147148149150231Next
Add Reply New Topic New Poll