d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1145146147148149404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 5 2011 09:56am
Quote (Mikob @ 5 Nov 2011 16:54)
För att du inte har -w i kopian??


funkar inte sätta någon genväg där. det ser ut såhär



This post was edited by Ekaan on Nov 5 2011 09:56am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 5 2011 10:02am
Quote (Ekaan @ 5 Nov 2011 16:56)
funkar inte sätta någon genväg där. det ser ut såhär

http://img233.imageshack.us/img233/6014/blablaqv.png


dej har det

This post was edited by Simon on Nov 5 2011 10:04am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 5 2011 10:03am
Quote (Ekaan @ Nov 5 2011 04:56pm)
funkar inte sätta någon genväg där. det ser ut såhär

http://img233.imageshack.us/img233/6014/blablaqv.png


du måste skapa en genväg till .exen

måste vara en extern genväg
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 5 2011 10:25am
Quote (dej @ 5 Nov 2011 17:03)
du måste skapa en genväg till .exen

måste vara en extern genväg


i dont get it :(
du får lite fgz om du hjälper mig luska ut detta
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 5 2011 10:30am
Quote (Ekaan @ Nov 5 2011 05:25pm)
i dont get it :(
du får lite fgz om du hjälper mig luska ut detta


Ikonen du startar d2 med, högerklicka och skapa genväg, lägg på typ skrivbordet. Högerklicka på ikonen där och välj egenskaper och skriv in -w

Tror jag.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 5 2011 10:37am
tackar dej <3
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 5 2011 10:42am
Quote (Ekaan @ Nov 5 2011 05:37pm)
tackar dej <3


Dej som Dej eller dej som mig?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 5 2011 10:44am
Quote (Mikob @ Nov 5 2011 05:42pm)
Dej som Dej eller dej som mig?


sluta tro att du är speciell

vet din plats

(c) jantelagen
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 5 2011 10:44am
Quote (Mikob @ 5 Nov 2011 17:42)
Dej som Dej eller dej som mig?


dej som i användar namnet dej

fast du skrev ju samma sak som man skulle göra också egentligen så tack du också ;)
Member
Posts: 8,656
Joined: Oct 4 2009
Gold: 4.00
Nov 6 2011 09:33am
Quote (Mikob @ Nov 5 2011 06:30pm)
Ikonen du startar d2 med, högerklicka och skapa genväg, lägg på typ skrivbordet. Högerklicka på ikonen där och välj egenskaper och skriv in -w

Tror jag.


tänkte höra var ska man skriva -w ? vore snällt om någon hjälpte :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1145146147148149404Next
Add Reply New Topic New Poll