Quote (Mikob @ Nov 5 2011 06:30pm)
Ikonen du startar d2 med, högerklicka och skapa genväg, lägg på typ skrivbordet. Högerklicka på ikonen där och välj egenskaper och skriv in -w
Tror jag.
tänkte höra var ska man skriva -w ? vore snällt om någon hjälpte
