d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1144145146147148404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2011 07:34pm
Quote (Ekaan @ 5 Nov 2011 02:14)
fixat allt nu, nu gäller det bara hitta hur man lägger in d2 typ? eller
plox iso help

måste man installera 2 diablo, hur då? var lägger man dom ? =P


ja du måste ha 2 diablomappar, en för varje cdkey... sen högerklickar du på genvägen till det ena och trycker run sandboxed... enklaste sättet.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 4 2011 07:36pm
Quote (Simon @ 5 Nov 2011 02:34)
ja du måste ha 2 diablomappar, en för varje cdkey... sen högerklickar du på genvägen till det ena och trycker run sandboxed... enklaste sättet.


hur gör man det, installerar man först som vanligt sen lägger mappen i D sen installerar om med den andra? :S eller installerar man först i d sen i c ?

eller båda i c? förvirrad som fan

This post was edited by Ekaan on Nov 4 2011 07:36pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2011 07:39pm
Quote (Ekaan @ 5 Nov 2011 02:36)
hur gör man det, installerar man först som vanligt sen lägger mappen i D sen installerar om med den andra? :S eller installerar man först i d sen i c ?

eller båda i c? förvirrad som fan


:lol:

installera första som vanligt, kopiera mappen till ett annat ställe. avinstallera (du kmr ändå ha kopian kvar). installera en gång till med en annan cdkey. baam så har du 2 olika d2mappar med olika cdkeys.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 4 2011 07:41pm
Quote (Simon @ 5 Nov 2011 02:39)
:lol:

installera första som vanligt, kopiera mappen till ett annat ställe. avinstallera (du kmr ändå ha kopian kvar). installera en gång till med en annan cdkey. baam så har du 2 olika d2mappar med olika cdkeys.


ska testa, lämna inte nu, var kvar här så återkommer jag snart
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 4 2011 08:40pm
fixat nu =P dock måste jag ngo göra om det för måste ha båda i widowmode xd
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Nov 4 2011 08:43pm
Quote (Ekaan @ Nov 5 2011 02:40am)
fixat nu =P dock måste jag ngo göra om det för måste ha båda i widowmode xd


hahaha va?
gör en genväg, lägg till -w i Mål i egenskaper på genvägen bara?
eller har jag missförstått dig nu
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 4 2011 08:47pm
Quote (R4mses @ 5 Nov 2011 03:43)
hahaha va?
gör en genväg, lägg till -w i Mål i egenskaper på genvägen bara?
eller har jag missförstått dig nu


ja alltså på kopian glömde jag sätta -w på innan
nu funkar det inte ändra tydligen
så får väl ta o göra om det imorgon eller något då =P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2011 08:58pm
Quote (Ekaan @ 5 Nov 2011 03:47)
ja alltså på kopian glömde jag sätta -w på innan
nu funkar det inte ändra tydligen
så får väl ta o göra om det imorgon eller något då =P


wat... gör en genväg till kopian och sätt -w där som vanligt... sen högerklicka och ta run sandboxed på genvägen...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 5 2011 09:53am
får det fortfarane att bara funka med 1 i widow mode och sen den andra stor bild :P
lite jobbigt
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 5 2011 09:54am
Quote (Ekaan @ Nov 5 2011 04:53pm)
får det fortfarane att bara funka med 1 i widow mode och sen den andra stor bild :P
lite jobbigt


För att du inte har -w i kopian??
Go Back To Svenska Topic List
Prev1144145146147148404Next
Add Reply New Topic New Poll