d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1143144145146147669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 26 2012 01:42am
kebabrulle
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 26 2012 02:36am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jan 2012 23:37)
Köpt Kents första cd med felpressad booklet (låt-texter till massa balkan sånger istället för kent-låtar)

Köpt If you were here cd-singeln

Köpt nå Japansk tidning med Kent på omslaget där en röd Music non stop vinyl sjua ingick, ultra-svår i europa hade ingen aning om att denna ens existerade.

Köpt Promon till för amnesty skivan.

kalaset gick på 1,499 :P

e:

http://medium.tradera.com/249/136879249_1.jpg

http://mega.tradera.com/406/136128406_3.jpg




Om feltrycket är den stora bilden så är det inte balkan utan isländska
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jan 26 2012 02:20pm
Köpte ny skärm: Dell UltraSharp U2412M



This post was edited by sturm on Jan 26 2012 02:21pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 26 2012 02:28pm
Quote (sturm @ 26 Jan 2012 21:20)
Köpte ny skärm: Dell UltraSharp U2412M

http://s3.pji.nu/product/standard/800/946255.jpg



Dell gör för jävla bra IPSer vad jag har hört..

Letar efter en TN sj med följande

1920*1200+
24+
gärna 120HZ
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 26 2012 02:36pm
Quote (c00kie_m0nster @ 26 Jan 2012 21:28)
Dell gör för jävla bra IPSer vad jag har hört..

Letar efter en TN sj med följande

1920*1200+
24+
gärna 120HZ


Jag letade efter 1920x1200 ips över 22" för nästan ett år sedan, hittade inga modeller som inte hade defekter från fabrik som jag var nöjd med, inga till rimligt pris (under 5000 kändes rimligt för mig)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 26 2012 02:42pm
Quote (Fil @ 26 Jan 2012 21:36)
Jag letade efter 1920x1200 ips över 22" för nästan ett år sedan, hittade inga modeller som inte hade defekter från fabrik som jag var nöjd med, inga till rimligt pris (under 5000 kändes rimligt för mig)


Vad jag har sett så är det bara IPS som har 1920*1200 vilket är ett måste. Men jag behöver ingen IPS då det är till för FPS och surf...
har 1650*1080 som det är nu och komemr aldrig gå i från de formatet (16:10)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 26 2012 02:44pm
en stor hoodie och ett par mjukbrallor för att bara chilla hemma med
ett standardskärp, kommer inte ihåg vad dom heter
2 tshirtar med random tryck från jc
1 stickad tröja från jc
nytt täcke, nya kuddar
nya soffkuddar
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jan 26 2012 04:02pm
boken "svenska för skåningar"
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 26 2012 05:33pm
Quote (c00kie_m0nster @ Jan 26 2012 09:36am)
Om feltrycket är den stora bilden så är det inte balkan utan isländska


Mycket bra då har jag koll på det :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 27 2012 08:08am
Quote (c00kie_m0nster @ 26 Jan 2012 21:42)
Vad jag har sett så är det bara IPS som har 1920*1200 vilket är ett måste. Men jag behöver ingen IPS då det är till för FPS och surf...
har 1650*1080 som det är nu och komemr aldrig gå i från de formatet (16:10)


Ah, missade att du letade efter en TN :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1143144145146147669Next
Add Reply New Topic New Poll