Quote (Simon @ 5 Nov 2011 01:42)
men googla sandboxie, det är ganska uppenbart hur man använder det...
fixat allt nu, nu gäller det bara hitta hur man lägger in d2 typ? eller
plox iso help
måste man installera 2 diablo, hur då? var lägger man dom ? =P
This post was edited by Ekaan on Nov 4 2011 07:20pm