d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1143144145146147404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 2 2011 08:59pm
Quote (PhearCIII @ Nov 3 2011 03:57am)
Ty :)

Med tanke på att DIIde_II är teamchar så lyckas jag rätt bra ändå :P


Quote (PhearCIII @ Nov 3 2011 03:57am)
Ty :)

Med tanke på att DIIde_II är teamchar så lyckas jag rätt bra ändå :P


otroligt bra faktiskt :D
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 3 2011 07:43am
Vad ska man göra för att kunna ha 2 clients uppe?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 3 2011 01:40pm
botarna börjar komma ikapp osv scl blev tråkigt nu.
gjort en sorc på hc classic, nån som vill haka på? är 21 atm

Quote (fotosyntEz @ 3 Nov 2011 14:43)
Vad ska man göra för att kunna ha 2 clients uppe?


sandboxie
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 3 2011 01:42pm
Quote (Simon @ 3 Nov 2011 20:40)
botarna börjar komma ikapp osv scl blev tråkigt nu.
gjort en sorc på hc classic, nån som vill haka på? är 21 atm



sandboxie


hur fixar man det då? är det ban-able?
lmk
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 3 2011 09:10pm
51 hc cl nu

Quote (Ekaan @ 3 Nov 2011 20:42)
hur fixar man det då? är det ban-able?
lmk


googla så finns det säkert skitbra guider. pallar inte förklara men det är ganska simpelt. det har inget med d2 att göra så det är antagligen inte ban-able
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Nov 3 2011 09:30pm
Quote (Ekaan @ 3 Nov 2011 21:42)
hur fixar man det då? är det ban-able?
lmk


det är en sandbox som du har på datorn. Det enda den gör är att öppna program i en låst miljö så att den inte kommer åt annan info på datorn. Not bannable. Lika legit som att ha 2 datorer.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2011 06:30pm
80 hc cl!!! iso m8s lol
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 4 2011 06:37pm
Quote (Dreamfuel @ 4 Nov 2011 04:30)
det är en sandbox som du har på datorn. Det enda den gör är att öppna program i en låst miljö så att den inte kommer åt annan info på datorn. Not bannable. Lika legit som att ha 2 datorer.


någon som kan säga eller pma någon sida till mig eller guide hur man gör
belönar personen =P
o ni e 100%säkert de e ikke bannable
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 4 2011 06:42pm
Quote (Ekaan @ 5 Nov 2011 01:37)
någon som kan säga eller pma någon sida till mig eller guide hur man gör
belönar personen =P
o ni e 100%säkert de e ikke bannable


men googla sandboxie, det är ganska uppenbart hur man använder det...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 4 2011 07:14pm
Quote (Simon @ 5 Nov 2011 01:42)
men googla sandboxie, det är ganska uppenbart hur man använder det...


fixat allt nu, nu gäller det bara hitta hur man lägger in d2 typ? eller
plox iso help

måste man installera 2 diablo, hur då? var lägger man dom ? =P

This post was edited by Ekaan on Nov 4 2011 07:20pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1143144145146147404Next
Add Reply New Topic New Poll