Quote (LinkToMyProfile @ 10 Feb 2011 18:48)
Jag fattar inte hur man har både, Eu och Us på datorn, har prövat ladda hem det och lägga det i olika mappar men det funkar inte :/ det blir bara samma endå, laddar jag hem Us så blir eu us osv, någon som vet hur man gör?
hoppas du väljer US/EU när du trycker laddar ner o det va?
för även fast du är inne på US sidan o laddar ner spelet så kan det komma EU versionen som väljs när du ska ladda ner.
https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload Gå på language o de där (under den röda DL knappen) och välj US om du redan har EU installerat.
Och nej du måste inte göra nåt speciellt för att kunna ha båda versionerna installerade, och när du installerar SKA den lägga versionerna i olika mappar.