d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11431441451461471131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 10 2011 09:55am
Man får ju fan skit bra me ip om man solar :) Nu har jag iaf köpt garen! Ska träna lite med han i custom.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 10 2011 09:56am
Quote (eviilution @ 10 Feb 2011 16:55)
Man får ju fan skit bra me ip om man solar :) Nu har jag iaf köpt garen! Ska träna lite med han i custom.


garen e ju typ, måste köpa 5 st dorans blade i början
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 10 2011 09:57am
Quote (ChingeR @ 10 Feb 2011 16:56)
garen e ju typ, måste köpa 5 st dorans blade i början


wat
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 10 2011 10:00am
Quote (Nickeee @ 10 Feb 2011 16:57)
wat


Mötte en garen i 3v3 som hade 4 st dorans blade och skor i början, han gjorde sin snurr och den tog hela ens hp
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 10 2011 10:38am
Quote (ChingeR @ 10 Feb 2011 16:00)
Mötte en garen i 3v3 som hade 4 st dorans blade och skor i början, han gjorde sin snurr och den tog hela ens hp


Låter ju skit bra :) Måste ba öva mig lite så ska de nog gå bra.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 10 2011 11:48am
Jag fattar inte hur man har både, Eu och Us på datorn, har prövat ladda hem det och lägga det i olika mappar men det funkar inte :/ det blir bara samma endå, laddar jag hem Us så blir eu us osv, någon som vet hur man gör?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 10 2011 11:49am
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Feb 2011 18:48)
Jag fattar inte hur man har både, Eu och Us på datorn, har prövat ladda hem det och lägga det i olika mappar men det funkar inte :/ det blir bara samma endå, laddar jag hem Us så blir eu us osv, någon som vet hur man gör?


jag har båda, men minns inte om jag gjorde nå speciellt, tror bara jag installerade det.

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 10 2011 12:57pm
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Feb 2011 18:48)
Jag fattar inte hur man har både, Eu och Us på datorn, har prövat ladda hem det och lägga det i olika mappar men det funkar inte :/ det blir bara samma endå, laddar jag hem Us så blir eu us osv, någon som vet hur man gör?


hoppas du väljer US/EU när du trycker laddar ner o det va?

för även fast du är inne på US sidan o laddar ner spelet så kan det komma EU versionen som väljs när du ska ladda ner.

https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload

Gå på language o de där (under den röda DL knappen) och välj US om du redan har EU installerat.

Och nej du måste inte göra nåt speciellt för att kunna ha båda versionerna installerade, och när du installerar SKA den lägga versionerna i olika mappar.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 10 2011 01:07pm
Quote (Litttle_Brother @ Feb 10 2011 06:57pm)
hoppas du väljer US/EU när du trycker laddar ner o det va?

för även fast du är inne på US sidan o laddar ner spelet så kan det komma EU versionen som väljs när du ska ladda ner.

https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload 

Gå på language o de där (under den röda DL knappen) och välj US om du redan har EU installerat.

Och nej du måste inte göra nåt speciellt för att kunna ha båda versionerna installerade, och när du installerar SKA den lägga versionerna i olika mappar.


har jgjort allt detta :/ det ändras endå :S fattar inte vad som är fel.

buggar lol för er med? kan inte joina game och om man kommer in så buggar champ select.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 10 2011 01:20pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 10 2011 01:40pm
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Feb 2011 19:07)
har jgjort allt detta :/ det ändras endå :S fattar inte vad som är fel.

buggar lol för er med? kan inte joina game och om man kommer in så buggar champ select.


Testa installera på en annan hdd.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11431441451461471131Next
Add Reply New Topic New Poll