Quote (Malmy @ May 25 2013 11:36pm)
Klassiker!
Vad kör du för insatser nu? håller du BRM etc?
Kämpar vidare på 0.02 / 0.05, maxinköp är 5 dollar vilket ger mig 10 inköp
Planen är att vara BRM nazist tills jag omsatt mina 50 dollar, när jag gjort det kommer jag ha rulle nog att lira nivån över.
Tog ut majoriteten av svs rullen och degade in på sparkonto, oklart varför men jag orkar inte lira där mer.