d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11421431441451461131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2011 03:06pm
Quote (LinkToMyProfile @ 9 Feb 2011 22:01)
:P, asså, säg till Km och marcus att mitt lol buggar sönder :P kan inte göra specielt mycket. vi skulle typ dra ett game


Det är så för alla nu.

God natt.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 9 2011 03:07pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 9 2011 10:01pm)
:P, asså, säg till Km och marcus att mitt lol buggar sönder :P kan inte göra specielt mycket. vi skulle typ dra ett game


km is das gay -.-
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 9 2011 04:52pm
Quote (LinkToMyProfile @ 9 Feb 2011 22:01)
:P, asså, säg till Km och marcus att mitt lol buggar sönder :P kan inte göra specielt mycket. vi skulle typ dra ett game


Körde ett game med micke, ägde sönder.. typ 17-1-14 eller nåt.

Så +1 vinst i ranked.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 9 2011 04:58pm
Quote (Marcusd0 @ Feb 9 2011 10:52pm)
Körde ett game med micke, ägde sönder.. typ 17-1-14 eller nåt.

Så +1 vinst i ranked.


du marcus, jag kan faktiskt tanka tornet
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 9 2011 06:04pm
WOOOOOOT förlorat 5 ranked idag vunnit 2 :( BHA jävla skit teams man hamnade i idag asså, har knappt sett så dåliga i normal games. 4 vs 5 i 3 game straight. så JÄVLA drygt. Kolla min match history om ni vill få er ett gott skratt.


Föresten, vill någon tjäna fgs på att lvla ett acc till 30 och spara all ip? kan ge ganska bra. (desto snabbare desto mer fgs)

Fast behöver det på Usa Servern.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 9 2011 06:07pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 10 2011 12:42am
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Feb 2011 01:04)
WOOOOOOT förlorat 5 ranked idag vunnit 2 :( BHA jävla skit teams man hamnade i idag asså, har knappt sett så dåliga i normal games. 4 vs 5 i 3 game straight. så JÄVLA  drygt. Kolla min match history om ni vill få er ett gott skratt.


Föresten, vill någon tjäna fgs på att lvla ett acc till 30 och spara all ip? kan ge ganska bra. (desto snabbare desto mer fgs)

Fast behöver det på Usa Servern.


Ett sådant acc skulle kosta typ 5k
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 10 2011 02:46am
om ni behöver 1 solo que partnet så kan jag spela lite då och då

morZaw @ eu


spelar oftast lux



This post was edited by Ez4Real on Feb 10 2011 02:46am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 10 2011 05:05am
Quote (ChingeR @ Feb 10 2011 06:42am)
Ett sådant acc skulle kosta typ 5k


inte omöjligt men det beror på hur fort det skulle gå. för 5k skulle det behöva gå fort.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 10 2011 08:09am
Quote (LinkToMyProfile @ 10 Feb 2011 12:05)
inte omöjligt men det beror på hur fort det skulle gå. för 5k skulle det behöva gå fort.


jag har 1 us acc men namnet e inte så jätte bra och det e inte allt ip sparat

champs e typ kennen, vlad, nidalee,


tror att summoner name är mixtra :) mitt gammla US acc men gick tilbaka till eu
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 10 2011 09:41am
Quote (Ez4Real @ Feb 10 2011 02:09pm)
jag har 1 us acc men namnet e inte så jätte bra och det e inte allt ip sparat

champs e typ kennen, vlad, nidalee,


tror att summoner name är mixtra :)  mitt gammla US acc men gick tilbaka till eu


Hmm har du runor? och vilka gubbar finns det?
Go Back To Svenska Topic List
Prev11421431441451461131Next
Add Reply New Topic New Poll