d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1142143144145146231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Apr 7 2010 10:57am
svante e cs
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 7 2010 11:01am
yop
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 7 2010 11:46am
Quote (Skullkraker @ 7 Apr 2010 17:57)
svante e cs


Quote (AsDrake @ 7 Apr 2010 18:01)
yop



reported, hoppas ni 2 får +10%



http://dagobah.biz/flash/couple.swf

Mycket rolig flash om förhållande/kvinnor och män :)
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Apr 7 2010 11:55am
Quote (Litttle_Brother @ 7 Apr 2010 19:46)
reported, hoppas ni 2 får +10%



http://dagobah.biz/flash/couple.swf

Mycket rolig flash om förhållande/kvinnor och män :)


Made me lol :D
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 7 2010 01:31pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Apr 2010 05:45)
Jag kan erkänna att jag stal den från existenz :wub:

Japp hehe, härligt med folk som har varit med från starten =D

Denna bör vara den äldsta (aktiva/icke closed) tråden i swe forumet, då den är från 2008 ^^ Och jag tror jag la upp den här tråden typ samma dag eller dagen efter swe forumet öppnades.


Swe forumet öppnades innan det väl ..?
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Apr 7 2010 03:17pm
Fick av en kompis, tyckte de var ganska bra. Dock de kanske är mer "natthumor". Får väl posta dem där också och se vad folk säger. (kan vara en del fel fick de via sms så fick skriva in de här.. :P)

#1:

Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin Ladins släktingar. De personer som sitter i säkert förvar är Usamas mor, Marme Laden och de trvå bröderna, Choko Laden och Remou Laden.
I lördags kväll tillfångatogs även hans syster, Pina co Laden. Nu spanar man efter hans kusin Sal Laden och hans senile farfar, Varvardet jag Laden.

#2:

Jonte hade varit FN-soldat, trampat på en mina och blivit av med underredet. Nu sökte han jobb på kommunen och ärlig som han var berättade han om sitt handikapp.

Det gör inget sa personalchefen, du kan börja klockan 10 i morgon.

Tack sa Jonte, men början vi inte före klockan 10?

Vi andra börjar klockan 7, sa chefen, men de första timmarna sitter vi mest och kliar oss på pungen och då behöver du inte vara med...

e/ ny gammal? har ingen aning, men rolig är den.



This post was edited by Jonsson on Apr 7 2010 03:23pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 7 2010 03:17pm
Quote (Skagvardd @ 7 Apr 2010 18:55)
Made me lol :D


Vet, den är bra :D



Quote (Alphabetz @ 7 Apr 2010 20:31)
Swe forumet öppnades innan det väl ..?


Nej, kolla hära :)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=21408196&f=39
På sista pagen approvar Njaguar forumet och öppnar det, kolla datum o tid på hans post.

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 7 2010 03:38pm
Quote (Jonsson @ Apr 7 2010 09:17pm)
Fick av en kompis, tyckte de var ganska bra. Dock de kanske är mer "natthumor". Får väl posta dem där också och se vad folk säger. (kan vara en del fel fick de via sms så fick skriva in de här.. :P)

#1:

Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin Ladins släktingar. De personer som sitter i säkert förvar är Usamas mor, Marme Laden och de trvå bröderna, Choko Laden och Remou Laden.
I lördags kväll tillfångatogs även hans syster, Pina co Laden. Nu spanar man efter hans kusin Sal Laden och hans senile farfar, Varvardet jag Laden.

#2:

Jonte hade varit FN-soldat, trampat på en mina och blivit av med underredet. Nu sökte han jobb på kommunen och ärlig som han var berättade han om sitt handikapp.

Det gör inget sa personalchefen, du kan börja klockan 10 i morgon.

Tack sa Jonte, men början vi inte före klockan 10?

Vi andra börjar klockan 7, sa chefen, men de första timmarna sitter vi mest och kliar oss på pungen och då behöver du inte vara med...

e/ ny gammal? har ingen aning, men rolig är den.

http://www.youtube.com/watch?v=Nr_bizbxTiU


gammal som satan, hör bara hur det låter när de kopplar fast sig med bältena.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 7 2010 03:42pm
Det var en gång en blind, en döv och en rullstolsbunden ute i skogen.
Då kom dom fram till en grotta där det stod på en skylt: Gå in och önska dig vad du vill
Först gick den döve in, han kom sedan ut och skrek: Grabbar, grabbar, jag kan höra igen!!!!
Sen var det den blindes tur, han gick in och kom sedan ut och skrek: Jag kan se igen!!
Sisst var det den rullstolsbundnes tur, han rullade in och kom sedan lugnt ut och sa: Kolla grabbar! Nya hjul

This post was edited by Mikob on Apr 7 2010 03:43pm
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 7 2010 03:43pm
Quote
#1:

Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin Ladins släktingar. De personer som sitter i säkert förvar är Usamas mor, Marme Laden och de trvå bröderna, Choko Laden och Remou Laden.
I lördags kväll tillfångatogs även hans syster, Pina co Laden. Nu spanar man efter hans kusin Sal Laden och hans senile farfar, Varvardet jag Laden.



OLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOOLO :rofl: :rofl:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1142143144145146231Next
Add Reply New Topic New Poll