d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1141142143144145229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
May 13 2013 04:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 May 2013 23:47)
noise

springer du bra eller?


Det tycker jag väl :P

nää men var ingen super super dag så jag vann 3 riktigt bra potter. får hoppas jag kan hålla det tempot uppe imorgon också :)

This post was edited by Malmy on May 13 2013 04:42pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 13 2013 04:52pm
Quote (Malmy @ May 14 2013 12:41am)
Det tycker jag väl :P

nää men var ingen super super dag så jag vann 3 riktigt bra potter. får hoppas jag kan hålla det tempot uppe imorgon också :)


Aa låter bra

vad har du för BRM?

Halva rullen på bordet? :D

Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
May 13 2013 04:59pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2013 00:52)
Aa låter bra

vad har du för BRM?

Halva rullen på bordet? :D



haha BRM ... inte så mycket av den syns till xD


ne men slaskade i mina 40$ på 0.50/1$ och sen efter jag vunnit kör jag 50$ buy-ins på dom borden, så nu har jag ju tekniskt sett 4 buy ins kvar :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 13 2013 05:09pm
Har man cash så varför inte :P Springer man bra vinner man ju som fan.

Sålänge man har råd att ersätta rullen om man gular så äre ju bara att köra.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 13 2013 11:10pm
Quote (Malmy @ 14 May 2013 00:59)
haha BRM ... inte så mycket av den syns till xD


ne men slaskade i mina 40$ på 0.50/1$ och sen efter jag vunnit kör jag 50$ buy-ins på dom borden, så nu har jag ju tekniskt sett 4 buy ins kvar :P


Fan har förstört dig, du gör ju som jag i princip. Du har ju en bra sak going on med din brm. :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2013 03:36am
Min far gör också sådär, vill han lira slänger han in 5 lök och skottar 5 / 10 svs

Riktig chef

Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
May 14 2013 10:08am
Quote (berhemuli @ 14 May 2013 07:10)
Fan har förstört dig, du gör ju som jag i princip. Du har ju en bra sak going on med din brm. :D


hehe skillnaden är väl att jag inte spelar lika mycket som förut, så det blir ganska ovärt att försöka systematiskt grinda in cash när man spelar 2 dagar i veckan eller nåt.

sen är det sjukt mycket roligare att spela /1$ än /0.10$ :P


Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2013 11:36)
Min far gör också sådär, vill han lira slänger han in 5 lök och skottar 5 / 10 svs

Riktig chef


hehe skillnaden är väl att jag skippar brm helt till en början. kommer fortsätta spela /1$ med 50x BB buyins sen om jag känner att jag vill ta ut så gör jag det :)

Så länge jag plussar så gör det ju faktiskt ingenting, och om jag skulle torska ett buyin har jag ju alltid möjligheten att ta ut resterande vinster :)

This post was edited by Malmy on May 14 2013 10:08am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 25 2013 02:43pm
Bestämde mig för att ta Malmys råd och farma bonusar, började med att slänga in 50 dollar på Full tilt

topp-stronk måste jag säga, det går rätt fort att få loss bonusen och dessutom får man som nyreggad user tillgång till s.k. nybörjarbord där pokerträskets fiskigaste fiskar kastar pengar på en

Fantastiskt

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 25 2013 02:46pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 May 2013 22:43)
Bestämde mig för att ta Malmys råd och farma bonusar, började med att slänga in 50 dollar på Full tilt

topp-stronk måste jag säga, det går rätt fort att få loss bonusen och dessutom får man som nyreggad user tillgång till s.k. nybörjarbord där pokerträskets fiskigaste fiskar kastar pengar på en

Fantastiskt


Good! Jag har inte lirat på några veckor nu.. plussade förra månaden ändå sen efter att gått på minus först.. men hockey vm kvällarna blev dyra så det som dragit nest cash nu.. har inte ens varit sugen o lira nu.. börjar dock bli det nu igen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 25 2013 02:50pm
Quote (berhemuli @ May 25 2013 10:46pm)
Good! Jag har inte lirat på några veckor nu.. plussade förra månaden ändå sen efter att gått på minus först.. men hockey vm kvällarna blev dyra så det som dragit nest cash nu.. har inte ens varit sugen o lira nu.. börjar dock bli det nu igen


Du får slänga in några hunkor av lönen och sen får vi återuppliva pokertråden! :D

e: dock var mitt nick taget på fulltitlt så nu heter jag Catapillarr

:P



This post was edited by Svartermetalisk on May 25 2013 02:52pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141142143144145229Next
Add Reply New Topic New Poll