Quote (berhemuli @ 14 May 2013 07:10)
Fan har förstört dig, du gör ju som jag i princip. Du har ju en bra sak going on med din brm.

hehe skillnaden är väl att jag inte spelar lika mycket som förut, så det blir ganska ovärt att försöka systematiskt grinda in cash när man spelar 2 dagar i veckan eller nåt.
sen är det sjukt mycket roligare att spela /1$ än /0.10$

Quote (Svartermetalisk @ 14 May 2013 11:36)
Min far gör också sådär, vill han lira slänger han in 5 lök och skottar 5 / 10 svs
Riktig chef
hehe skillnaden är väl att jag skippar brm helt till en början. kommer fortsätta spela /1$ med 50x BB buyins sen om jag känner att jag vill ta ut så gör jag det
Så länge jag plussar så gör det ju faktiskt ingenting, och om jag skulle torska ett buyin har jag ju alltid möjligheten att ta ut resterande vinster
This post was edited by Malmy on May 14 2013 10:08am