d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11411421431441451131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 9 2011 09:31am
Sjukaste matchen nyss. Vi blev helt ihjäl mosade, alla blev arga på varandra. Sen blev vi rushade i mitten och då gick alla typ för första gången i samlad trupp och så mosade vi ned dom och vann. Galet
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 9 2011 09:47am
Quote (eviilution @ 9 Feb 2011 16:31)
Sjukaste matchen nyss. Vi blev helt ihjäl mosade, alla blev arga på varandra. Sen blev vi rushade i mitten och då gick alla typ för första gången i samlad trupp och så mosade vi ned dom och vann. Galet


5v5 handlar i earlygame om : döda dom 1 och en när man går 2 eller 3 st så att någon alltid håller en lane.
5v5 handlar i midgame om : Att springa runt i grupp och sänka torn samt ganka de som fortfarande farmar lanes
5v5 handlar i lategame om : Att pajja deras bas och aldrig gå ensam om inte backdoor för att man ligger under samt ha bra combo för 5v5striderna

This post was edited by ChingeR on Feb 9 2011 09:47am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 9 2011 09:55am
Bli feeda = win :)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 9 2011 10:33am
Quote (eWaste @ Feb 9 2011 03:55pm)
Bli feeda = win :)


Inte i all fall :) har blivit feeded massa gånger men laget har sugit så stenhårt att vi förlorat överlägset endå ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2011 01:37pm
Quote (LinkToMyProfile @ 9 Feb 2011 17:33)
Inte i all fall :) har blivit feeded massa gånger men laget har sugit så stenhårt att vi förlorat överlägset endå ^^


aka solo ranked.

man får hero och/eller creep feeden och så spelar man bra så så är teamet fail.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 9 2011 01:41pm
Quote (Litttle_Brother @ Feb 9 2011 07:37pm)
aka solo ranked.

man får hero och/eller creep feeden och så spelar man bra så så är teamet fail.


yep, det suger stenhårt.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2011 02:03pm
Alla skriv upp sina skype namn här (dem som vill) så lägger jag till dem i LoL-spelar listan sen, eftersom de flesta som spelar LoL verkar använda Skype.

edit: bold + ´size så folk läser detta.

This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2011 02:11pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 9 2011 02:09pm
Robin Leinonen (halmstad) på skype


Exists på Leauge of legends
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 9 2011 03:00pm
Andreas Söderlund i think :huh:
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 9 2011 03:01pm
Quote (Undousuru @ Feb 9 2011 09:00pm)
Andreas Söderlund i think  :huh:


:P, asså, säg till Km och marcus att mitt lol buggar sönder :P kan inte göra specielt mycket. vi skulle typ dra ett game
Go Back To Svenska Topic List
Prev11411421431441451131Next
Add Reply New Topic New Poll