Quote (Svartermetalisk @ 7 Apr 2010 04:41)
Den är bra ja

lol jag kommer ihåg när jag kom till Swe-sub för en sisådär 16,000 posts sen så var denna tråden uppe och fet (jag läste faktiskt igenom hela) och den är still going str0nk

Jag kan erkänna att jag stal den från existenz

Japp hehe, härligt med folk som har varit med från starten =D
Denna bör vara den äldsta (aktiva/icke closed) tråden i swe forumet, då den är från 2008 ^^ Och jag tror jag la upp den här tråden typ samma dag eller dagen efter swe forumet öppnades.
This post was edited by Litttle_Brother on Apr 6 2010 09:45pm