d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1141142143144145231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 30 2010 04:08am
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:


Såååå jävla kung :D






Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 30 2010 07:42am
Quote (Marcusd0 @ Nov 18 2009 05:04pm)
Old men grym

http://www.youtube.com/watch?v=prOzOsJpR7Q


OH THAT DOG O'MINE!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 30 2010 07:48am
Quote (ifosil @ 27 Feb 2010 01:27)
vad gör du om du ser en blödande zigenare i din trädgård?.........laddar om och skjuter igen

vad är höjden av snabbhet?.........en jude på cykel genom tyskland

vad är höjden av räddhet?.............en jude med punka på sin cykel i tyskland

din mamma e så klantig att hon snubblar på tråden till en trådlös telefon

din mamma e så dum att hon säljer bilen för att köpa bensin

vad e skillnaden mellan en neger och en basketboll?..........basketbollen får man inte sparka på(rasistiskt jag vet)

varför ska man aldrig sno en cykel från en zigenare?....... det kan vara din cykel


Älskar att du skrev att den ena var rasistisk medans de flesta andra skämt du drog också var väldigt fördomsfulla, borderline rasistiska.
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Mar 30 2010 10:11am
Quote (Litttle_Brother @ 29 May 2009 12:02)
spamma inte



spamma inte




SPAMMA INTE DENNA TRÅD! Och istället för att göra en till post om det, edit:a nån av dem andra istället.

post hunters............



SPAMMA I-N-T-E!



Ne spam är fult :/



INGE SPAMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Fortfarande, INGE SPAMM >_<


INGE SPAMMMMMMMMMMM
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 30 2010 11:13am
Quote (Skagvardd @ 30 Mar 2010 17:11)
INGE SPAMMMMMMMMMMM


jag spammar int här, du spammade just precis nu iaf :D


Vad är det för likhet mellan en kundvagn och en blondin?

Svar: För en tia får du dem vart du vill!


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 4 2010 07:24pm
HAHAHHA EPICAL =D

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 6 2010 09:38pm
Denna är episk!

Det var bättre förr.
Män var män, kvinnor var kvinnor, och fikus var en krukväxt.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2010 09:41pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 7 2010 04:38am)
Denna är episk!

Det var bättre förr.
Män var män, kvinnor var kvinnor, och fikus var en krukväxt.


Den är bra ja :)

lol jag kommer ihåg när jag kom till Swe-sub för en sisådär 16,000 posts sen så var denna tråden uppe och fet (jag läste faktiskt igenom hela) och den är still going str0nk B)

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 6 2010 09:45pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Apr 2010 04:41)
Den är bra ja :)

lol jag kommer ihåg när jag kom till Swe-sub för en sisådär 16,000 posts sen så var denna tråden uppe och fet (jag läste faktiskt igenom hela) och den är still going str0nk B)


Jag kan erkänna att jag stal den från existenz :wub:

Japp hehe, härligt med folk som har varit med från starten =D

Denna bör vara den äldsta (aktiva/icke closed) tråden i swe forumet, då den är från 2008 ^^ Och jag tror jag la upp den här tråden typ samma dag eller dagen efter swe forumet öppnades.

This post was edited by Litttle_Brother on Apr 6 2010 09:45pm
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Apr 7 2010 09:20am
Jag var i en pizzeria igår, så fick jag höra en konversation mellan 2 muslimska araber;

Tjena amoo
Shuu habibi
Finns det gris i kycklingen?

Jag roflade framför alla i pizzerian :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1141142143144145231Next
Add Reply New Topic New Poll