d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1140141142143144404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Nov 1 2011 02:59pm
Quote (Ekaan @ Nov 1 2011 08:58pm)
haha älskar dina trådar om 3 acc shakos ;D


Jsut fan, hitta 3 fulla acc av shakos ~500+
alla droppades av en fallen på en och samma gång ;pPpPP
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 1 2011 03:06pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 1 Nov 2011 21:59)
Jsut fan, hitta 3 fulla acc av shakos ~500+
alla droppades av en fallen på en och samma gång ;pPpPP


så , sålt allt nu
gick bara 1 k + på ladder.. :(
skulle sålt av den tidigare

ska dock köpa en billig mf sorc ^^

This post was edited by Ekaan on Nov 1 2011 03:06pm
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Nov 1 2011 05:17pm
vad kan man få för en anni 20,12,9?

Eu,sc,ladder

började precis med d2 så passade på att köpa en anni
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 1 2011 05:25pm
Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2011 22:51)
Identade nyss mara 30 :unsure:


Säker på att du inte fuskar/snor andras grejer? :0
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Nov 1 2011 05:41pm
Quote (PhearCIII @ Nov 1 2011 10:51pm)
Identade nyss mara 30 :unsure:


vänta du bara oliwer. tills jag kmr ner till sthlm. då jävlar
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 1 2011 06:05pm
Quote (PhearCIII @ Nov 1 2011 09:38pm)
Hittade en SoJ nyss.. Och en igår, fast den fick Simun för han CSade och jag hittade den i CS :P


g_G

This post was edited by fotosyntEz on Nov 1 2011 06:06pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 1 2011 06:06pm
Quote (fotosyntEz @ 2 Nov 2011 01:05)
vad är CS? XD


chaos sanctury typ eller hur det stavas
där diablo är iallfall
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 1 2011 06:07pm
Quote (Ekaan @ Nov 2 2011 01:06am)
chaos sanctury typ eller hur det stavas
där diablo är iallfall


haha kom på det. så edita min post ;>
Member
Posts: 479
Joined: Jun 13 2010
Gold: 5.50
Nov 1 2011 06:18pm
50 MF runs efter ,inte hittat ett skit. 1 par WWs och 2 Duriels, ja tackar ja...
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Nov 1 2011 07:12pm
Någon som är sugen på brs? vi kör till 5
Go Back To Svenska Topic List
Prev1140141142143144404Next
Add Reply New Topic New Poll