Quote (swewik @ Feb 8 2011 06:33pm)
såna där borde bannas lr att alla såna där spelare spelar me varann...
btw, om man spelar ranked så spelar man mot dom me typ samma rank va?
aa dom går efter Wins i normal games tror jag, och de med runt samma rating.
a det borde det, dom borde komma på något system för idioter som dom, det hjälper ju tydligen inte att reporta.
Btw att man måste ha 10 games spelade i ranked för att få rating och att man börjar på 1200 är skitsnack ^^ , någon som säger emot?
Quote (Litttle_Brother @ Feb 8 2011 03:43pm)
har du gjort det i solo ranked? gz isf.
Vi borde köra duo ranked o äga. heheh.
aa det har jag
tackar.
jag o chefen har kört duo några gånger, har vunnit alla utom 1
This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 8 2011 12:42pm