d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11401411421431441131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 8 2011 09:43am
Quote (LinkToMyProfile @ 8 Feb 2011 13:52)
det sista vet jag :P det var bara det +7779 som var lite luddigt, tack marcus :)

har tagit mig upp ifår    1W 7 L  till 10W 8L  nu :P   

8:Win 0:Lose med kata so far


har du gjort det i solo ranked? gz isf.

Vi borde köra duo ranked o äga. heheh.

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 8 2011 10:55am
Men +1 innan jag klipper av mig penis ffs!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 8 2011 12:29pm
Spelade precis ett game där en trynd och en vlad i vårt lag sprang in och dog på deras plattform i lvl2 ~20 gnger var -.- för att förstöra. Jävla kuksugarna skall fan bort
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 8 2011 12:33pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 8 2011 06:29pm)
Spelade precis ett game där en trynd och en vlad i vårt lag sprang in och dog på deras plattform i lvl2 ~20 gnger var -.- för att förstöra. Jävla kuksugarna skall fan bort


såna där borde bannas lr att alla såna där spelare spelar me varann...

btw, om man spelar ranked så spelar man mot dom me typ samma rank va?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 8 2011 12:39pm
Quote (swewik @ Feb 8 2011 06:33pm)
såna där borde bannas lr att alla såna där spelare spelar me varann...

btw, om man spelar ranked så spelar man mot dom me typ samma rank va?


aa dom går efter Wins i normal games tror jag, och de med runt samma rating.

a det borde det, dom borde komma på något system för idioter som dom, det hjälper ju tydligen inte att reporta.



Btw att man måste ha 10 games spelade i ranked för att få rating och att man börjar på 1200 är skitsnack ^^ , någon som säger emot?

Quote (Litttle_Brother @ Feb 8 2011 03:43pm)
har du gjort det i solo ranked? gz isf.

Vi borde köra duo ranked o äga. heheh.


aa det har jag :)

tackar.

jag o chefen har kört duo några gånger, har vunnit alla utom 1 B)

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 8 2011 12:42pm
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 9 2011 07:13am
vet inte start ranken men jag har 1356 i rank men jag ser inte det på min profil men om jag gör 1 practice game eller aranged team så ser jag det mina stats är 4-1
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 9 2011 07:32am
När jag kommer hem, plix lir
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 9 2011 08:19am
Quote (LinkToMyProfile @ 8 Feb 2011 19:39)
aa dom går efter Wins i normal games tror jag, och de med runt samma rating.

a det borde det, dom borde komma på något system för idioter som dom, det hjälper ju tydligen inte att reporta.



Btw att man måste ha 10 games spelade i ranked för att få rating och att man börjar på 1200 är skitsnack ^^ , någon som säger emot?



aa det har jag :)

tackar.

jag o chefen har kört duo några gånger, har vunnit alla  utom 1 B)


det är sant att man börjar på 1200.
Member
Posts: 205,372
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 9 2011 08:51am
Trynda är galet op..

Körde 3v3 ranked.

Vi låg under med 0-6

creepade sönder. sen när det var teamfight jag mot dom 3 med draken, tog jag den. vi ace alla.

drog ner 1turret, en till turret, inhib, deras nexus turret.. sen ulti och tog nexus B)

grymt op B)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 9 2011 09:21am
Quote (Marcusd0 @ Feb 9 2011 02:51pm)
Trynda är galet op..

Körde 3v3 ranked.

Vi låg under med 0-6

creepade sönder. sen när det var teamfight jag mot dom 3 med draken, tog jag den. vi ace alla.

drog ner 1turret, en till turret, inhib, deras nexus turret.. sen ulti och tog nexus B)

grymt op B)


Vi får lira mera ikväll och äga sönder :)

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 9 2011 09:21am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11401411421431441131Next
Add Reply New Topic New Poll