d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1139140141142143669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 20 2012 10:11am
Quote (pawa @ 14 Jan 2012 18:23)
rusty nail? :o I'm intrigued, tell me more :D

€ I googled: http://www.esquire.com/drinks/rusty-nail-drink-recipe

verkar fan awesome, must try :D

€2: drambuie muy dineros!! ay ay ay :( får hoppa över tills nöjesbudgetten har återhämtat sig från senaste klockköpet ^^


Jag blev dissappoint, rusty nail var enligt mig ett slöseri med whiskey :P

OnT: En ny klocka ;>
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 20 2012 10:14am
Quote (pawa @ 20 Jan 2012 17:11)
Jag blev dissappoint, rusty nail var enligt mig ett slöseri med whiskey :P

OnT: En ny klocka ;>


för ovanlighetens skull ;)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 20 2012 10:15am
Quote (Yllegarnet @ 20 Jan 2012 17:14)
för ovanlighetens skull ;)


ellerhur ^^ men det ska dras ner på klockhandlandet under 2012 :P börjar bli ruinerad
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 20 2012 10:56am
Quote (pawa @ 20 Jan 2012 17:11)
Jag blev dissappoint, rusty nail var enligt mig ett slöseri med whiskey :P

OnT: En ny klocka ;>


Vad körde du för whisky? Jag köpte mig ju en blended som bara var till för att blanda.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 20 2012 11:00am
Quote (Simon @ 19 Jan 2012 15:00)
en snygg marinblå hoodie jag hittade på jc och gta4 för xboxxxxx yo
fick legga när jag köpte gta4, fick i princip aldrig legga när jag köpte cigg och behöver aldrig legga på krogen. snedknullat


haha själv fick jag visa leg när jag köpte några redbull :unsure: men har aldirg visat på systemet....

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 20 2012 11:23am
Quote (pawa @ 20 Jan 2012 17:15)
ellerhur ^^ men det ska dras ner på klockhandlandet under 2012 :P börjar bli ruinerad


haha förstår det! :P
Member
Posts: 14,463
Joined: Apr 28 2009
Gold: 0.00
Jan 20 2012 04:31pm
Marabou chocklad kaka
Mmm....
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 21 2012 04:46am
Quote (Fil @ 20 Jan 2012 17:56)
Vad körde du för whisky? Jag köpte mig ju en blended som bara var till för att blanda.


glennfiddich, hade ingen blended hemma :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 21 2012 05:20am
Quote (pawa @ 21 Jan 2012 11:46)
glennfiddich, hade ingen blended hemma :P


Då är det inte konstigt att det blev fel. Den är på gränsen till söt. Du vill ju ha kontrast mot drambuien.
Köp en blended och prova igen!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1139140141142143669Next
Add Reply New Topic New Poll