d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1131415161736Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 07:05am
Vart ligger detta och som tidigare, får man dricka alkohol?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2012 07:09am
Quote (Kerzhakov @ 13 Nov 2012 14:05)
Vart ligger detta och som tidigare, får man dricka alkohol?


Jönköping, man får inte dricka inne i lokalen tror jag men du kan supa ned dig utanför.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 07:10am
Sitter på D47:xx
Vi får dra en jsp träff never the less!!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 07:13am
Quote (PlaaD @ Nov 13 2012 02:09pm)
Jönköping, man får inte dricka inne i lokalen tror jag men du kan supa ned dig utanför.


Synd att man har laptop, annars kunde man glida in några flaskor i datorn.
Är ändå för långt att åka för att göra något man inte har något intresse utav..
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 07:15am
Quote (Kerzhakov @ Nov 13 2012 03:13pm)
Synd att man har laptop, annars kunde man glida in några flaskor i datorn.
Är ändå för långt att åka för att göra något man inte har något intresse utav..


Vodka i vattenflaska?
Morgan cola färdigblandat i flaska?
Finns massa som dricker där inne, dock blir man utkastad om de kommer på dig
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 07:16am
Quote (Spetch @ Nov 13 2012 02:15pm)
Vodka i vattenflaska?
Morgan cola färdigblandat i flaska?
Finns massa som dricker där inne, dock blir man utkastad om de kommer på dig


Tycker ändå dom som jobbar borde förstå att man behöver lite alkohol i kroppen för att kunna orka med hälften av alla som är där.
Menar då små pojkar som skriker och tjockisar som smaskar godis.

Vart brukar dom ha dessa lan?

Har dom aldrig detta närmare Stockholm?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 07:27am
Stora dreamhack ( winter och summer ) är i jönköping.
Skellefteå är i skellefteå dock typ 300-400 platser bara. Sen har de haft något litet i göteborg också
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 13 2012 08:32am
Vafan försvann min post för? Tagga nu bois!

Går det att vara smällfull inne på DH eller blir man utkastad?

Quote (Kerzhakov @ 13 Nov 2012 15:16)
Tycker ändå dom som jobbar borde förstå att man behöver lite alkohol i kroppen för att kunna orka med hälften av alla som är där.
Menar då små pojkar som skriker och tjockisar som smaskar godis.

Vart brukar dom ha dessa lan?

Har dom aldrig detta närmare Stockholm?


är inte jönköping nog nära Stockholm? Vi kör 125 mil.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 09:11am
Quote (snoramej @ Nov 13 2012 03:32pm)
Vafan försvann min post för? Tagga nu bois!

Går det att vara smällfull inne på DH eller blir man utkastad?



är inte jönköping nog nära Stockholm? Vi kör 125 mil.


Runt 20-25 mil

För långt för lan då man testat 2 gånger förrut och tyckt att det vart kasst och då var man ändå med polare.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 13 2012 09:15am
Quote (Kerzhakov @ 13 Nov 2012 17:11)
Runt 20-25 mil

För långt för lan då man testat 2 gånger förrut och tyckt att det vart kasst och då var man ändå med polare.


Varför funderar du ens på att åka då?

Som sagt, jag har 125 mil och inte klagar jag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161736Next
Add Reply New Topic New Poll