d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev1131415161721Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 03:09am
Försöker också leva nyttigt, fungerar dock inte när mina päron åker iväg några dagar o någon/några polare kommer över så lanar vi dagarna långa, käkar nudlar, tortilini och pommes frittes ^^

Men har iaf börjat dricka light energidrycker, bra för tillfället, suger dock senare I guess
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 03:13am
Quote (Orvar @ May 2 2012 10:09am)
Försöker också leva nyttigt, fungerar dock inte när mina päron åker iväg några dagar o någon/några polare kommer över så lanar vi dagarna långa, käkar nudlar, tortilini och pommes frittes ^^

Men har iaf börjat dricka light energidrycker, bra för tillfället, suger dock senare I guess


Inte så farligt med nudlar och det du nämner ju, jag är värre, ökar dock inte i vikt utav det men diabetes är väl inget mål i livet :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 03:14am
Quote (PhearCIII @ May 2 2012 10:13am)
Inte så farligt med nudlar och det du nämner ju, jag är värre, ökar dock inte i vikt utav det men diabetes är väl inget mål i livet :)


Nae, det undviker man gärna
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 2 2012 03:17am
Quote (PhearCIII @ 2 May 2012 11:00)
Det jag menar.... :thumbsup:



Får se, kanske ändå måste till centrum och köpa ett insug :)

Vad sakerna kostar spelar väl ingen roll för mig, men försöker leva lite mer nyttigt nu haha, men kanske blir nån platta energidricka ändå :D


Såhär fint är de ju nu :P

http://i46.tinypic.com/beed00.jpg




Vista?

Kom med i matchen:D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 2 2012 03:24am
Quote (c00kie_m0nster @ 2 May 2012 11:17)
Vista?

Kom med i matchen:D


Han är bollkalle
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 2 2012 03:31am
TAGGA DÅ


IKVÄLL :D:D:D:D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 03:39am
Quote (umade @ May 2 2012 10:31am)
TAGGA DÅ


IKVÄLL :D:D:D:D


Någon sagd tid än? :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 2 2012 03:44am
Diablo II Ladder Reset – May 2 - Bashiok
As we all anxiously await the release of Diablo III on May 15, we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2. We anticipate the realms could be down for up to six hours during the reset, and during that time all existing ladder characters will be converted to non-ladder. All characters and items being converted to non-ladder will remain intact, but once converted these characters will no longer have access to ladder content such as creating ladder-only rune words.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 05:37am
Quote (umade @ 2 May 2012 11:44)
Diablo II Ladder Reset – May 2 - Bashiok
As we all anxiously await the release of Diablo III on May 15, we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2. We anticipate the realms could be down for up to six hours during the reset, and during that time all existing ladder characters will be converted to non-ladder. All characters and items being converted to non-ladder will remain intact, but once converted these characters will no longer have access to ladder content such as creating ladder-only rune words.


sådär står det jämt, men det var nån reset som tog typ 30min
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 2 2012 05:54am
Quote (orvars @ May 2 2012 01:37pm)
sådär står det jämt, men det var nån reset som tog typ 30min


Oliwer sa att dom befinner sig i Cali, med andra ord är vi 8 timmar före dom ;D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161721Next
Add Reply New Topic New Poll