d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1131415161798Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 12 2011 01:54pm
Quote (ChingeR @ 12 Dec 2011 21:45)
det låter fan skitnice ändå

kanske lite tråkigt, men värt om man har en bra mobil :D



mobil? Fan du har ju laptop med dig, sitter o lirar skyrim kollar på filmer osv. är riktigt nice nu. Men har gått igenom 4år med skitstationer och mordhot, och dåliga tjänster. Men nu börjar det se ljust ut igen :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 12 2011 02:36pm
Quote (berhemuli @ 12 Dec 2011 20:54)
mobil? Fan du har ju laptop med dig, sitter o lirar skyrim kollar på filmer osv. är riktigt nice nu. Men har gått igenom 4år med skitstationer och mordhot, och dåliga tjänster. Men nu börjar det se ljust ut igen :P

haha, mobilspel>

Skulle inte sitta fel att jobba ett år efter skolan som spärrvakt ;)
Quote (umade @ 12 Dec 2011 20:45)
?
wtf hahahah
du menar en laptop va? :D

ska du sitta med mobilen hela natten HAHA erik du är för go :DDDDDDD


:blush:








hoppas chelsea vinner
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 12 2011 02:39pm
Quote (ChingeR @ 12 Dec 2011 22:36)
haha, mobilspel>

Skulle inte sitta fel att jobba ett år efter skolan som spärrvakt ;)


:blush:








hoppas chelsea vinner


i princip omöjligt att få mer än över sommaren jobb nuförtiden som spärrvakt, och då är det oftast inte ens spärrvakt utan kundservicevärd som får göra massa skitjobb och ibland sitta i spärren..



förövrigt hoppas man c vinner, mina bets hänger på det.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 12 2011 03:42pm
såja 2-1

<3
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 13 2011 03:14am
Och under morgonen blev Andreas Drugge klar för det Allsvenska topplaget BK Häcken (med stor betoning på topplag samt en viss ironi)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 13 2011 04:05am
Santos är skadad :cry:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 13 2011 04:49am
Quote (ChingeR @ Dec 13 2011 12:05pm)
Santos är skadad :cry:


Snutte då
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 14 2011 08:43am
lite europatipset för idag då.. billig rad R-system får se om jag drar in någon slant ens..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 14 2011 04:08pm
FACKING odense som förstörde min quicktip rad på betsafe..


förövrigt alla rätt än på europatipset.. får hoppas att det håller till imorrn.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 15 2011 04:59am
Quote (berhemuli @ Dec 14 2011 11:08pm)
FACKING odense som förstörde min quicktip rad på betsafe..


förövrigt alla rätt än på europatipset.. får hoppas att det håller till imorrn.


finnsd et något sånt för NHL? typ en parlay
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161798Next
Add Reply New Topic New Poll