Quote (ChingeR @ 12 Dec 2011 22:36)
haha, mobilspel>
Skulle inte sitta fel att jobba ett år efter skolan som spärrvakt


hoppas chelsea vinner
i princip omöjligt att få mer än över sommaren jobb nuförtiden som spärrvakt, och då är det oftast inte ens spärrvakt utan kundservicevärd som får göra massa skitjobb och ibland sitta i spärren..
förövrigt hoppas man c vinner, mina bets hänger på det.