☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev
1
13
14
15
16
17
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4600
Replies: 258
Track Topic
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#141
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:00pm)
yes
Hahaha, tänk att folk fortfarande går på det där!
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#142
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (Errorz @ 13 Mar 2011 21:01)
Vi glider med stil
fredrik snortare
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#143
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:01pm)
mm trodde verkligen ja kunde få en stjräna..
Dumt att pm'a en kille som heter TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL och fråga om han kan skicka en stjärna, sen förvänta sig att få seriösa svar xD
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#144
Mar 13 2011 02:02pm
:(
...lider verkligen.
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#145
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:02)
Dumt att pm'a en kille som heter TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL och fråga om han kan skicka en stjärna, sen förvänta sig att få seriösa svar xD
you sir, just got trolled
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#146
Mar 13 2011 02:03pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 09:02pm)
Hahaha, tänk att folk fortfarande går på det där!
Quote (homicide @ Jan 28 2011 10:53pm)
lol dude .. why am i in ur random list ..
Thats totally random god..
en annan text jag hade xD
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#147
Mar 13 2011 02:03pm
har tyvärr bara denna
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#148
Mar 13 2011 02:04pm
så fan asså..
svara bara helt allvarligt !
Går det inte att skciak några jävla stars till andra >: ( ?
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#149
Mar 13 2011 02:05pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:04pm)
så fan asså..
svara bara helt allvarligt !
Går det inte att skciak några jävla stars till andra >: ( ?
Klart att de går!!
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#150
Mar 13 2011 02:05pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 21:04)
så fan asså..
svara bara helt allvarligt !
Går det inte att skciak några jävla stars till andra >: ( ?
jo det är klart att det går -.-
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
13
14
15
16
17
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact