d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1131415161726Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:00pm)
yes :blush:


Hahaha, tänk att folk fortfarande går på det där! :wub:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (Errorz @ 13 Mar 2011 21:01)
Vi glider med stil


fredrik snortare
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:01pm)
mm trodde verkligen ja kunde få en stjräna..


Dumt att pm'a en kille som heter TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL och fråga om han kan skicka en stjärna, sen förvänta sig att få seriösa svar xD
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 02:02pm
:( :( :( ...lider verkligen.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:02pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:02)
Dumt att pm'a en kille som heter TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL och fråga om han kan skicka en stjärna, sen förvänta sig att få seriösa svar xD


you sir, just got trolled
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 02:03pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 09:02pm)
Hahaha, tänk att folk fortfarande går på det där! :wub:


Quote (homicide @ Jan 28 2011 10:53pm)
lol dude .. why am i in ur random list ..

Thats totally random god..


en annan text jag hade xD
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 13 2011 02:03pm
har tyvärr bara denna
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 02:04pm
så fan asså..

svara bara helt allvarligt !

Går det inte att skciak några jävla stars till andra >: ( ?
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:05pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:04pm)
så fan asså..

svara bara helt allvarligt !

Går det inte att skciak några jävla stars till andra >: ( ?


Klart att de går!! :P
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:05pm
Quote (Vexen1337 @ 13 Mar 2011 21:04)
så fan asså..

svara bara helt allvarligt !

Går det inte att skciak några jävla stars till andra >: ( ?


jo det är klart att det går -.-
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161726Next
Add Reply New Topic New Poll