d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1131415161735Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 3 2010 08:49am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2010 14:47)
Ja du har en snygg brud men du är fortfarande en clown, hoppa av mina nötter och börja på Komvux


SFI hade varit ett bättre val för honom
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:50am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 03:49pm)
nn har jobb tjänar bra jobbar lite, vad mer vill man ha? :)



okey gött


Sig > dig
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:50am
Quote (ZippYz @ Nov 3 2010 02:50pm)
Sig > dig


Man irl > noob på jsp
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:51am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:47)
Jag vinner hur du än skriver så är min lag.

Jag > dig


Synd att ingen annan håller med dig, utan du måste försöka övertala dig själv med såna befängda uttryck
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:51am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 03:50pm)
Man irl > noob på jsp


Gås > sås
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:52am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:51pm)
Synd att ingen annan håller med dig, utan du måste försöka övertala dig själv med såna befängda uttryck


Jag är > dig du är liten kille med blöja jag är laserturken#1 jag > polisen

This post was edited by dallenthedude on Nov 3 2010 08:53am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 3 2010 08:53am
btw dallen hur går det med "gymdagboken" ? :rofl:

stronk spännis
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:54am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:02)
du är ju kass irl så varför skulle du inte? :D


Förresten, jag ser att du uppdaterade den här många gånger, undrar hur din form ser ut idag, om den såg ut så där då, har du magrutor nu? ;)

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=46159210&f=276

Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:52)
Jag är > dig du är liten kille med blöja jag är laserturken#1 jag > polisen


du är större än mig?

"ok"

This post was edited by snoramej on Nov 3 2010 08:54am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:54am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 03:53pm)
btw dallen hur går det med "gymdagboken" ? :rofl:

stronk spännis
http://i31.tinypic.com/wlpu01.jpg


Meni str0nk.
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 3 2010 08:57am
:)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161735Next
Closed New Topic New Poll