d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rövfistad Och Ledsen > Vad Har Trophy Och Leimone Gemensamt?
Prev1131415161718Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20.80
Trader: Trusted
Jun 1 2010 11:17am
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2010 19:14)
stämmer dock ej på Nickeee, han har blivit så inaktiv, postar nästan aldrig, trollar ibland, han var med mer förut.

Men kolla med ekaan eller phear.

åfan, jag har inte så stor koll, eftersom jag själv inte sitter här så mkt längre :)
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 1 2010 11:18am
Quote (DeemonTools @ 1 Jun 2010 19:12)
för att inte tala om "Tutlurad" :rofl:
Finns en sticky nu för alla awesome trådar, men man får passa sig, lätt att fastna i timtal, finns nästan för mycket rolig läsning ^^

"Gillar din stil swedie!! Har du tur så kanske nån scout från BRASSARNA mc hell raiders kommer förbi å kollar om du uppfyller "kraven"....
Jag frågade min trafiklärare om jag fick "BRASSA på som värsta dåren genom stan på bakslangen" Han bara stod där å tittade på mig utan att svara, så ja blev fan lack asså. Funderade fan på å nita han, eller iaf sno bågen å powerwheela upp den till 13 tusen och rita en rejäl svartorm me frampucken. Men sen sa han att vi skulle avbryta körningen för han va tvungen å göra nåt... Men nästa gång ska ja fan visa han hur man verkligen kööööör!!

BRASSA på "

:lol:

Brassarn va kung

This post was edited by KoS-Scorpion on Jun 1 2010 11:21am
Member
Gold: 1,506.69
Jun 1 2010 11:21am
Quote (KoS-Scorpion @ Jun 1 2010 05:18pm)
"Gillar din stil swedie!! Har du tur så kanske nån scout från BRASSARNA mc hell raiders kommer förbi å kollar om du uppfyller "kraven"....
Jag frågade min trafiklärare om jag fick "BRASSA på som värsta dåren genom stan på bakslangen" Han bara stod där å tittade på mig utan att svara, så ja blev fan lack asså. Funderade fan på å nita han, eller iaf sno bågen å powerwheela upp den till 13 tusen och rita en rejäl svartorm me frampucken. Men sen sa han att vi skulle avbryta körningen för han va tvungen å göra nåt... Men nästa gång ska ja fan visa han hur man verkligen kööööör!!

BRASSA på "

:lol:

Brasarn va kung

nita på gubben! ^^
Member
Gold: 15,889.00
Jun 1 2010 03:23pm
Quote (xpd-trader @ Jun 1 2010 02:47pm)
och där har vi dig igen - lol

klaga på mitt ordförråd samtidigt som du själv uttrycker dig som en obildad städare - för det är väl vad du är? oh yes och sen är du en tvättäkta random också

LOL

deletad ofc - men du var som en "girly-man" och jag tyckte synd om dig

lil bit late, men jag som har ett liv, till skillnad från vissa andra, svarar nu.
Saken är den att jag inte skriver tvättäkta och random, om och om igen, utan jag använder mig av andra ord, för var gång jag svarar på dina patetiska meddelanden.
Om det nu vore så att jag vore en "obildad städare" så är det jävligt illa, eftersom att du påstår att du är en "utbildad lärare" som gång på gång får dig själv att framstå som en idiot.
Random, för dig, sure thang. Thing is... I couldn't care less.. why? You're nobody to me either.
Du är inte random, alla som känner till dig gör det utav en anledning; ingen tycker om dig, precis som sagt.
Skärp dig nu, get your hand out of your ass and stop wanking, you wont come far.

Quote (Alphabetz @ Jun 1 2010 02:55pm)
Ni håller båda med om att det enda xpd gör är att kalla folk namn osv. Men ändå så gör ni det även själva. Ni båda, kallade honom för random, retard, osv.
Kasta sten i glashus much?

Jag kallar honom varken namn eller retard, jag informerar honom om hur läget ligger till, eftersom att han obviously inte har insett det än, riktigt sjukt faktiskt.
Member
Gold: 0.00
Jun 1 2010 11:38pm
Quote (037 @ 1 Jun 2010 23:23)
lil bit late, men jag som har ett liv, till skillnad från vissa andra, svarar nu.
Saken är den att jag inte skriver tvättäkta och random, om och om igen, utan jag använder mig av andra ord, för var gång jag svarar på dina patetiska meddelanden.
Om det nu vore så att jag vore en "obildad städare" så är det jävligt illa, eftersom att du påstår att du är en "utbildad lärare" som gång på gång får dig själv att framstå som en idiot.
Random, för dig, sure thang. Thing is... I couldn't care less.. why? You're nobody to me either.Du är inte random, alla som känner till dig gör det utav en anledning; ingen tycker om dig, precis som sagt.
Skärp dig nu, get your hand out of your ass and stop wanking, you wont come far.

Jag kallar honom varken namn eller retard, jag informerar honom om hur läget ligger till, eftersom att han obviously inte har insett det än, riktigt sjukt faktiskt.

varför kommer du då tillbaka?

helt klart att du är en outbildad nolla - kolla ditt språk, vad säger mamma?

du verkar bry dig en hel del, du är outbildad, du är en random och mamma tycker om dig ändå?

jag börjar undra om inte du är en blatte/blattefierad då du verkar ha svårt för att uttrycka dig och då du blir helt vansinnig över att bli kallad städare

du är alltså en städare?

ergo: du är en outbildad/blattefierad/lågintelligent låginkomsttagare som får ta skit hela dagarna då du inte fick betyg som skulle kunna ta dig ur din fattigdom

en sån liten skit som du hade lätt fått IG av mig då du säkert skolkat en hel del också för att hänga med dina BLATTEPOLARE

försök ta in dig på komvux och lägg ner jsp - då kanske du har en chans att få någon respekt irl

stackars sate (Sverige behöver ju dock städare också)

Member
Gold: 15,889.00
Jun 2 2010 12:43am
Quote (xpd-trader @ Jun 2 2010 05:38am)

du verkar bry dig en hel del, du är outbildad, du är en random och mamma tycker om dig ändå?

jag börjar undra om inte du är en blatte/blattefierad då du verkar ha svårt för att uttrycka dig och då du blir helt vansinnig över att bli kallad städare

du är alltså en städare?

ergo: du är en outbildad/blattefierad/lågintelligent låginkomsttagare som får ta skit hela dagarna då du inte fick betyg som skulle kunna ta dig ur din fattigdom

en sån liten skit som du hade lätt fått IG av mig då du säkert skolkat en hel del också för att hänga med dina BLATTEPOLARE

försök ta in dig på komvux och lägg ner jsp - då kanske du har en chans att få någon respekt irl

varför kommer jag tillbaka? för att detta är kul, du tror ju helt seriöst att du är herren över jsp.
du överskattar dig själv sjukt jävla mycket, dags o tagga ner lite kanske?
ja men jo visst blev jag skitarg över att jag blev kallad för en städare, eeeeeeeller så kontrade jag precis helt vanligt.
du kan ju fortsätta tro på vad du säger, det är helt OK.

Hellre en "outbildad/blattefierad/lågintelligent låginkomsttagare som får ta skit hela dagarna då du inte fick betyg som skulle kunna ta dig ur din fattigdom"
än en "utbildad/nazifierad/överskattadintelligens ingeningomsttagare som myttar fan om att han är lärare och påstår att såna som har jobb och tjänar bra är städare.

puss på dig, du är sjukt gullig.
Member
Gold: 15.00
Jun 2 2010 12:48am
xpd, lägg ner fördomarna/rasismen mot invandrare/blattar.
även om det är till viss del faktuellt så låter det jävligt illa.
Member
Jun 2 2010 01:49am
Quote (xpd-trader @ 2 Jun 2010 06:38)

du är alltså en städare?

du skriver seriöst som om du är hög+riktigt jävla korkad... which is it?
Member
Jun 2 2010 09:51am
Quote (037 @ 2 Jun 2010 08:43)
varför kommer jag tillbaka? för att detta är kul, du tror ju helt seriöst att du är herren över jsp.
du överskattar dig själv sjukt jävla mycket, dags o tagga ner lite kanske?
ja men jo visst blev jag skitarg över att jag blev kallad för en städare, eeeeeeeller så kontrade jag precis helt vanligt.
du kan ju fortsätta tro på vad du säger, det är helt OK.

Hellre en "outbildad/blattefierad/lågintelligent låginkomsttagare som får ta skit hela dagarna då du inte fick betyg som skulle kunna ta dig ur din fattigdom"
än en "utbildad/nazifierad/överskattadintelligens ingeningomsttagare som myttar fan om att han är lärare och påstår att såna som har jobb och tjänar bra är städare.

puss på dig, du är sjukt gullig.

jag ser att det svider i ditt lilla städar-hjärta

och då är jag nöjd

:D

Quote (pawa @ 2 Jun 2010 09:49)
du skriver seriöst som om du är hög+riktigt jävla korkad... which is it?

det var en kille som hette pawa
av jsp han fattade nada
då kom stora stygga xpd
och genast började sweforum att le

rage on pawa - jag lollar fett åt dej (och inte bara jag, har fått fett med PM om hur roligt det är att jag tvålar till dej)

Retired Moderator
Gold: 85.47
Jun 2 2010 10:02am
Quote (xpd-trader @ Jun 2 2010 07:38am)

du är alltså en städare?

haha, kallar du alla samma saker? Va opraktiskt av dig tjejen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161718Next
Add Reply New Topic New Poll