Quote (xpd-trader @ Jun 1 2010 02:47pm)
och där har vi dig igen - lol
klaga på mitt ordförråd samtidigt som du själv uttrycker dig som en obildad städare - för det är väl vad du är? oh yes och sen är du en tvättäkta random också
LOL
deletad ofc - men du var som en "girly-man" och jag tyckte synd om dig
lil bit late, men jag som har ett liv, till skillnad från vissa andra, svarar nu.
Saken är den att jag inte skriver tvättäkta och random, om och om igen, utan jag använder mig av andra ord, för var gång jag svarar på dina patetiska meddelanden.
Om det nu vore så att jag vore en "obildad städare" så är det jävligt illa, eftersom att du påstår att du är en "utbildad lärare" som gång på gång får dig själv att framstå som en idiot.
Random, för dig, sure thang. Thing is... I couldn't care less.. why? You're nobody to me either.
Du är inte random, alla som känner till dig gör det utav en anledning; ingen tycker om dig, precis som sagt.
Skärp dig nu, get your hand out of your ass and stop wanking, you wont come far.
Quote (Alphabetz @ Jun 1 2010 02:55pm)
Ni håller båda med om att det enda xpd gör är att kalla folk namn osv. Men ändå så gör ni det även själva. Ni båda, kallade honom för random, retard, osv.
Kasta sten i glashus much?
Jag kallar honom varken namn eller retard, jag informerar honom om hur läget ligger till, eftersom att han obviously inte har insett det än, riktigt sjukt faktiskt.