Quote (f10eq @ Mar 31 2010 05:46pm)
någon här som mått riktigt dåligt av kaffe?
jag hörde av en snubbe som är i 35-40års åldern att han har aldrig mått så dåligt som när han var "bakfull" på kaffe, mkt värre än hans värsta baksmälla.
Enda kaffe kan göra är väl magknip / sura upstötningar
däremot vet jag att 1 kopp om dagen är BRA för hälsan
fler än 1 Kopp har motsatt effekt och är DÅLIGT för hälsan, men who cares
