d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1131415161721Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 742
Joined: Dec 2 2007
Gold: 5.51
Jan 26 2010 02:58pm
Quote (ankiie @ 26 Jan 2010 21:55)
hälften kaffe hälften choklad lär va gott :)


chockoffee heter det va? ^^ brukar finnas på de flesta automater
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 26 2010 02:59pm
Quote (Farthinder @ Jan 26 2010 08:58pm)
chockoffee heter det va? ^^ brukar finnas på de flesta automater


äckligt ><
Member
Posts: 742
Joined: Dec 2 2007
Gold: 5.51
Jan 26 2010 03:09pm
Quote (syndicateffs @ 26 Jan 2010 21:59)
äckligt ><


Brukar inte dricka kaffe xD, dricker cola eller burn, och det e inte så ofta xD

This post was edited by Farthinder on Jan 26 2010 03:10pm
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 26 2010 03:11pm
Quote (Farthinder @ Jan 26 2010 09:09pm)
Brukar inte dricka kaffe xD, dricker cola eller burn, och det e inte så ofta xD


Burn e nice :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 30 2010 02:46pm
random up
Member
Posts: 7,141
Joined: Jun 25 2005
Gold: Locked
Mar 31 2010 09:33am
Gevalia indian malabar mörkrost :D 4x kaffemått på 3x koppar vatten <- i like it strong :D
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Mar 31 2010 09:46am
någon här som mått riktigt dåligt av kaffe?
jag hörde av en snubbe som är i 35-40års åldern att han har aldrig mått så dåligt som när han var "bakfull" på kaffe, mkt värre än hans värsta baksmälla.
Member
Posts: 7,141
Joined: Jun 25 2005
Gold: Locked
Mar 31 2010 09:52am
Quote (f10eq @ Mar 31 2010 05:46pm)
någon här som mått riktigt dåligt av kaffe?
jag hörde av en snubbe som är i 35-40års åldern att han har aldrig mått så dåligt som när han var "bakfull" på kaffe, mkt värre än hans värsta baksmälla.


Enda kaffe kan göra är väl magknip / sura upstötningar

däremot vet jag att 1 kopp om dagen är BRA för hälsan
fler än 1 Kopp har motsatt effekt och är DÅLIGT för hälsan, men who cares :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 31 2010 01:47pm
Nu för tiden så dricker jag endast mörkrost! Helst med bönor från sydamerika. Finns det tillgång så dricker jag helst espresso. Är jag manlig nog nu?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 31 2010 01:54pm
Så ofta jag är sugen.

Föredrar det lila kaffet eller gevalia. Dessvärre har vi classic hemma så det är det man oftast dricker :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161721Next
Add Reply New Topic New Poll