d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev1131415161723Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 27,950.00
May 2 2010 11:47am
pinsam sak jag varit med om är att pappa slutade 1 timme för tidigt, jag har hög musik och sitter och sjunger med... han har stått utanför dörren och spelat in när jag har skrikit och ropat efter texter på låtar... när vi skulle äta, hade han stoppat telefonen i bärbara datorn och spelar upp det jag sjöng under dagen... vi hade släkt middag vid det tillfället... har nog aldrig varit så röd i hela mitt liv :unsure:
Member
Gold: 1,398.07
May 2 2010 11:49am
Quote (FreakYzX @ 2 May 2010 18:47)
pinsam sak jag varit med om är att pappa slutade 1 timme för tidigt, jag har hög musik och sitter och sjunger med... han har stått utanför dörren och spelat in när jag har skrikit och ropat efter texter på låtar... när vi skulle äta, hade han stoppat telefonen i bärbara datorn och spelar upp det jag sjöng under dagen... vi hade släkt middag vid det tillfället... har nog aldrig varit så röd i hela mitt liv  :unsure:

haha :> redface
Member
May 2 2010 11:50am
Quote (AsDrake @ 2 May 2010 19:49)
haha :> redface

jodu, men har aldrig blivit påkommen när jag gjort private stuff eller sådant, varit nära en gång med flickvännen, men är så kvick av mig B)
Member
Gold: 6,669.61
May 2 2010 11:56am
Quote (FreakYzX @ May 2 2010 07:50pm)
jodu, men har aldrig blivit påkommen när jag gjort private stuff eller sådant, varit nära en gång med flickvännen, men är så kvick av mig B)

Men det är ju faktiskt rätt lugnt iof ^_^ Värre för den personen som ertappar dig.
Member
May 2 2010 11:57am
Quote (GuZ @ 2 May 2010 19:56)
Men det är ju faktiskt rätt lugnt iof ^_^ Värre för den personen som ertappar dig.

det har du rätt i, hade nog hellre blivit ertappad än vara ertapparen :D
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2010 11:58am
Måste ha varit när jag och "VadSkaJagHeta" låg in hans säng och gullade runt då hans mor kom in med bullar och saft..
Member
Gold: 12,138.00
May 2 2010 11:58am
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 07:49)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö

En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D

En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D

En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.

Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e

Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]

hahah
Member
Gold: 0.00
May 2 2010 02:58pm

en gång var jag på ios (fylleön i grekland) och hade supit hårt i många dagar

dom engelska fotbollskillarna jag hängde med var inte kloka ^¨

jag var så där fruktansvärt bakis och skulle ta ett bakfylledopp

då vart jag så jävla skitnödig

la en fet klubba - tänkte: "blir det en sinker eller floater"

naturligtvis en floater - fyfan panik börja simma därifrån

engelsmännen garvar som fan och skriker nåt om att kolla svensken fyfan

då kommer en amerikanare och skall visa vikken duktig simmare han är och simmar rakt in i "klubban"

engelsmännen garvar som fan och amerikanen är sur

men eftersom det var så många av oss och bara tre av dom så tänkte han "fuck it" och drog vidare

jag var skitorolig resten av tiden på ios, men det löste sig

jag fattar inte hur en så stor "klubba" kan vara en floater

:D

Member
Gold: 201,168.50
May 2 2010 04:31pm
vet inte om det är pinsamt men skrattar varjegång jag tänker påre iaf,
va å festade på rätt så hårt på en fest hos min broder, när jag va tillsammans med min dåvarande gf så vi blev fulla å kåta å skulle göka så jag fråga brorsan efter nycklarna till tvättstugan, vi går ner å gökar typ 10 min ( klockan är typ 1 på natten ) sedan då... kommer grannen ner och ska nattvätta och vi är mitt inne i allt så vi börjar stirra på hon medans hon stirrar på oss i typ 10 sec, sedan vare på med kläderna upp å festa igen å skratta som ett freak ^_^

/e

grannen är lite av en "snusktant" så jag kan juh undra vad hon tänkte

This post was edited by UndeadGad on May 2 2010 04:31pm
Member
Gold: 116.00
May 2 2010 05:16pm
När jag gick första året på gymnasiet så skulle jag skoja lite med en i klassen, vi hade alla en dator var och jag var väldigt dålig på datorer då och trodde att alla hade en on/off switch bak på datorn, jag satt och pillade lite på skiten där bak och tryckte på vad jag trodde var off knappen, det var det inte och hela jävla datorn brann upp inför alla i arbetsrummet och dem utanför i entrén. Rätt pinsamt när man börjat i en ny klass och knappt känner någon och är väldigt blyg av sig.

När jag gick på en svetsutbildning för 2 år sen så blev jag väldigt skitnödig en dag och sa till läraren att jag var tvungen att gå på toa. Efter vad jag trodde var typ 10-15 minuter så knackar min lärare på dörren och skriker och undrar vad fan jag gör där inne. Jag hade somnat medan jag satt och sket och hade varit i väg i 2.5 timme. Jävligt pinsamt när han berättade det för folket där.

För ungefär 2 år sen så hade jag nyårsfest hemma i min lägenhet, och jag blev jävligt full och spillde en massa öl på mig. Min flickvän var där, vi hade bara varit tillsammans i 1.5 månad. Hon bestämde sig för att duscha av mig, efter duschen så sprang jag ut till alla på festen i kalsongerna med världens stånd och började krama alla där, och ville att dem skulle känna på min hud för jag var så len efter duschen.
Dem tyckte det var väldigt roligt dagen efter när dem berättade det för mig.

Jag var på krogen för ungefär 4 månader sen, jag var rätt packad och jävligt kissnödig. Det var sån lång kö till toaletten så jag gick ut till vakterna och klagade på kön där inne medan jag drog fram snorren och började kissa på byggnaden när dem 2 vakterna stod jämte mig.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161723Next
Add Reply New Topic New Poll