en gång var jag på ios (fylleön i grekland) och hade supit hårt i många dagar
dom engelska fotbollskillarna jag hängde med var inte kloka ^¨
jag var så där fruktansvärt bakis och skulle ta ett bakfylledopp
då vart jag så jävla skitnödig
la en fet
klubba - tänkte: "blir det en sinker eller floater"
naturligtvis en floater - fyfan panik börja simma därifrån
engelsmännen garvar som fan och skriker nåt om att kolla svensken fyfan
då kommer en amerikanare och skall visa vikken duktig simmare han är och simmar rakt in i "
klubban"
engelsmännen garvar som fan och amerikanen är sur
men eftersom det var så många av oss och bara tre av dom så tänkte han "fuck it" och drog vidare
jag var skitorolig resten av tiden på ios, men det löste sig
jag fattar inte hur en så stor "
klubba" kan vara en floater
