<DIV class=quote1>Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 19:59)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Larsen
innan det Tobbelarsen
8) afk[/QUOTE]
Tack, aa Larsen känner jag igen.
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:02)
okej facktist var det roligare det kan ni ju erkäna
ps... jag beklagar för stavningen de´t är mycket fel
inget elak, en fråga bara, din stavning, är du dålig på att stava eller skriver du bara slarvigt eller är du för lat för att skriva korrekt?
Jag undrar bara.
This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2009 01:13pm