d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1131415161751Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 01:10pm
<DIV class=quote1>Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 19:59)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Larsen
innan det Tobbelarsen


8) afk[/QUOTE]

Tack, aa Larsen känner jag igen.




Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:02)
okej facktist var det roligare det kan ni ju erkäna

ps... jag beklagar för stavningen de´t är mycket fel


inget elak, en fråga bara, din stavning, är du dålig på att stava eller skriver du bara slarvigt eller är du för lat för att skriva korrekt?
Jag undrar bara.

This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2009 01:13pm
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:11pm
jag skriver fort + slarvit + ig i svenska bara för felstavning sad.gif
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Feb 9 2009 01:12pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:11)
jag skriver fort + slarvit + ig i svenska bara för felstavning sad.gif


har du kollat om du kan ha dyslexi då?

Quote (hestJaevel @ Mon, 9 Feb 2009, 21:09)
Jo det lilla dom har visat upp imponerar ju knappast biggrin.gif


hater! tongue.gif

Btw längesen man snackade på riktigt med dig soldaten, vad händer?^^


This post was edited by SpAz. on Feb 9 2009 01:12pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 01:14pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:11)
jag skriver fort + slarvit + ig i svenska bara för felstavning sad.gif


hmm okej.



Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 20:12)
har du kollat om du kan ha dyslexi då?


Ja jag undrar detsamma, kan ju vara nåt sånt också?

This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2009 01:14pm
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:17pm
aa men jag trot jag inte har det men det kan bero på att jag är väldigt stökig i klassen
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 01:20pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:17)
aa men jag trot jag inte har det men det kan bero på att jag är väldigt stökig i klassen


okej ^^

Stökig i klassen, då tänker jag direkt på betyg och vad lärarna tycker. Så vad tycker lärarna om dig och har du godkända betyg eller?
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:24pm
ig i engelska och nästan svenska
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:25pm
du meningen du läste gick inte så bra och fårsta såg jag nu
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 9 2009 01:26pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 20:24)
ig i engelska och nästan svenska


Okej, då säger jag: Plugga hårt på dem iaf så du kan gå ut nian sen, utan G i svenska, engelska, matte så måste du gå om nian eller börja på IV (beror på).
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 01:27pm
aa jag vet men jag har 1 ½ år på mig typ jag går i 8an
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131415161751Next
Add Reply New Topic New Poll