Quote (Simon @ 18 Jan 2012 19:29)
xbox360 med forza3 och crysis2, samt fifa12. ska även köpa gta4, kanske imorgon. har även planer på att köpa WRC eller vad det nu heter... rallyspelet.
Funderar på att köpa GTA själv med, det är ett sådant spel man bara kan sitta o trolla runt på i timmar. Fifa orkar jag inte köpa, har 11'an och det är tamigfan samma spel

Quote (Intenso8 @ 18 Jan 2012 19:31)
elr så tankar du hem spelen

Kan inte köra online då, stor nackdel.