d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1138139140141142669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 17 2012 04:11am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jan 2012 11:43)


Helvete vad du använder Tradera
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 17 2012 05:05am
Quote (PlaaD @ Jan 17 2012 11:11am)
Helvete vad du använder Tradera


Well, jag jobbar primärt med att sälja skivor på tradera och e-bay och privat så samlar jag Kent så jag sitter på tradera typ hela tiden :D

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 17 2012 09:05am


+

Member
Posts: 7,849
Joined: Jun 1 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 10:29am
32" platt-tv, trött på 19" till datorn :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2012 11:29am
xbox360 med forza3 och crysis2, samt fifa12. ska även köpa gta4, kanske imorgon. har även planer på att köpa WRC eller vad det nu heter... rallyspelet.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 18 2012 11:31am
Quote (Simon @ 18 Jan 2012 19:29)
xbox360 med forza3 och crysis2, samt fifa12. ska även köpa gta4, kanske imorgon. har även planer på att köpa WRC eller vad det nu heter... rallyspelet.


elr så tankar du hem spelen B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 18 2012 11:41am
Quote (Simon @ 18 Jan 2012 19:29)
xbox360 med forza3 och crysis2, samt fifa12. ska även köpa gta4, kanske imorgon. har även planer på att köpa WRC eller vad det nu heter... rallyspelet.


Funderar på att köpa GTA själv med, det är ett sådant spel man bara kan sitta o trolla runt på i timmar. Fifa orkar jag inte köpa, har 11'an och det är tamigfan samma spel :(

Quote (Intenso8 @ 18 Jan 2012 19:31)
elr så tankar du hem spelen B)


Kan inte köra online då, stor nackdel.

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 18 2012 12:46pm
Quote (PlaaD @ 18 Jan 2012 19:41)
Funderar på att köpa GTA själv med, det är ett sådant spel man bara kan sitta o trolla runt på i timmar. Fifa orkar jag inte köpa, har 11'an och det är tamigfan samma spel :(



Kan inte köra online då, stor nackdel.


jag vet :P men alltid värt att ta hem dom och spela igenom och se om det är nåt att köpa ;)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2012 01:20pm
Quote (Intenso8 @ 18 Jan 2012 18:31)
elr så tankar du hem spelen B)


köpte xboxet för att kunna lira med polare på live och irl
tänker inte chippa, har ignet behov av det. är inte den som sitter och nöter singleplayer spel.


Quote (Intenso8 @ 18 Jan 2012 19:46)
jag vet :P men alltid värt att ta hem dom och spela igenom och se om det är nåt att köpa ;)

chippar man det finns det ju alltid en chans att man kan bli bannad :S

This post was edited by Simon on Jan 18 2012 01:21pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 19 2012 07:00am
en snygg marinblå hoodie jag hittade på jc och gta4 för xboxxxxx yo
fick legga när jag köpte gta4, fick i princip aldrig legga när jag köpte cigg och behöver aldrig legga på krogen. snedknullat

This post was edited by Simon on Jan 19 2012 07:02am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1138139140141142669Next
Add Reply New Topic New Poll