Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2011 03:12)
u jelly?

Njaa kan jag väl inte direkt påstå, jag har dragit in bra med fg som faktiskt är värt någonting till skillnad från XP som är relativt värdelöst

men jag måste medge att det är jävligt bra jobbat av dig att ligga så nära den där tyska teamcharen

Quote (HaLLuXX @ 1 Nov 2011 03:19)
nn java
Kanske inte för ubers, men dclones dör på nån sekund..

Ingen Anni endast just för att dess enda syfte är att döda dclones
