d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1138139140141142404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Oct 31 2011 07:02pm
Quote (fotosyntEz @ Oct 31 2011 11:42pm)
Vad ligger skullder och magefist på @ ladder?


skullder 70 kanske mages dno
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 31 2011 07:06pm
Quote (Skullkraker @ 31 Oct 2011 22:24)
min e bättre


Mina javas knullar nog era smiters vad gäller att döda clones :D

Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2011 01:03)
http://img510.imageshack.us/img510/4466/screenshot035u.jpg



Du är seriöst helt störd :blink:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 31 2011 07:12pm
Quote (Emil @ Nov 1 2011 02:06am)
Mina javas knullar nog era smiters vad gäller att döda clones :D




Du är seriöst helt störd  :blink:


u jelly? :D
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 31 2011 07:17pm
Quote (Emil @ Nov 1 2011 03:06am)
Mina javas knullar nog era smiters vad gäller att döda clones :D




Du är seriöst helt störd  :blink:


jaja
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Oct 31 2011 07:19pm
Quote (Emil @ Nov 1 2011 01:06am)
Mina javas knullar nog era smiters vad gäller att döda clones :D




Du är seriöst helt störd  :blink:


nn java
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 31 2011 07:40pm
Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2011 03:12)
u jelly? :D


Njaa kan jag väl inte direkt påstå, jag har dragit in bra med fg som faktiskt är värt någonting till skillnad från XP som är relativt värdelöst :D men jag måste medge att det är jävligt bra jobbat av dig att ligga så nära den där tyska teamcharen :D

Quote (HaLLuXX @ 1 Nov 2011 03:19)
nn java


Kanske inte för ubers, men dclones dör på nån sekund..



Ingen Anni endast just för att dess enda syfte är att döda dclones :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 31 2011 07:46pm
Quote (Emil @ Nov 1 2011 02:40am)
Njaa kan jag väl inte direkt påstå, jag har dragit in bra med fg som faktiskt är värt någonting till skillnad från XP som är relativt värdelöst :D men jag måste medge att det är jävligt bra jobbat av dig att ligga så nära den där tyska teamcharen :D



Kanske inte för ubers, men dclones dör på nån sekund..

http://i42.tinypic.com/15716hz.jpg

Ingen Anni endast just för att dess enda syfte är att döda dclones :D


Hehe FG skiter faktiskt samma för mig.. Jag är en tävlingsinriktad person så vill ha lite utmaning :P

Men när jag lessnar blir det HC och försöka göra nåt race till top 16 99 där ;)
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Oct 31 2011 07:52pm
Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2011 03:46)
Hehe FG skiter faktiskt samma för mig.. Jag är en tävlingsinriktad person så vill ha lite utmaning :P

Men när jag lessnar blir det HC och försöka göra nåt race till top 16 99 där ;)


Japp, rätt galet att spela så hårt du gjort de senaste dagarna.. Tar inte 98-99 ungefär lika lång tid som 1-98 också? Tyskarna är ju ett team på sin char och de skulle ju säkert inte vinna över dig 1v1, varför inte ta hjälp av Ex1t eller någon och teama på din char också? :D

Jaja whatever nu blir det sängen för min del innan jag svimmar här, godnatt :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 31 2011 07:56pm
Quote (Emil @ Nov 1 2011 02:52am)
Japp, rätt galet att spela så hårt du gjort de senaste dagarna.. Tar inte 98-99 ungefär lika lång tid som 1-98 också? Tyskarna är ju ett team på sin char och de skulle ju säkert inte vinna över dig 1v1, varför inte ta hjälp av Ex1t eller någon och teama på din char också? :D

Jaja whatever nu blir det sängen för min del innan jag svimmar här, godnatt :D


Svårt är det iaf, vi får se om jag orakr :D

Teamchar är fusk, vill inte ha de haha :P

Godnatt ;)
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 31 2011 08:56pm
Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2011 03:46)
Hehe FG skiter faktiskt samma för mig.. Jag är en tävlingsinriktad person så vill ha lite utmaning :P

Men när jag lessnar blir det HC och försöka göra nåt race till top 16 99 där ;)


Jag är game på HC... Softcore är för trist :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1138139140141142404Next
Add Reply New Topic New Poll