Quote (Chefen @ 7 Feb 2011 20:43)
hahahahahah
du kan ju göra så du möter botar med,gör ett custom med lösenord bara
Men det är för enkelt. Vill spela med andra. och inte enbart med 2 andra som är emot mig.
Quote (HaLLuXX @ 7 Feb 2011 20:43)
kan spela med dig endy

adda eviilution @ skajpen
This post was edited by eviilution on Feb 7 2011 02:45pm