d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11381391401411421131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 01:17pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Feb 2011 19:07)
nice vadå för internet?


3.9 mgb mobilt :)
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 7 2011 01:50pm
Quadrakill nyss

6 raka wins, ezy, t4t

umad? -_-
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 7 2011 02:00pm
Någon som vill spela med mig nu?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 7 2011 02:04pm
Quote (eviilution @ 7 Feb 2011 21:00)
Någon som vill spela med mig nu?


level?
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 7 2011 02:30pm
Quote (Undousuru @ 7 Feb 2011 20:50)
Quadrakill nyss

6 raka wins, ezy, t4t

umad?  -_-


Kolla tidigare sida och läs dina stats, sen mina B)

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 7 2011 02:39pm
Quote (Nickeee @ 7 Feb 2011 20:04)
level?


typ 4 eller kanske 5 nu. Orkar helt enkelt inte spela ensam mot en massa andra när det bara e botar i mitt lag :S

This post was edited by eviilution on Feb 7 2011 02:39pm
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 7 2011 02:43pm
Quote (eviilution @ Feb 7 2011 08:39pm)
typ 4 eller kanske 5 nu. Orkar helt enkelt inte spela ensam mot en massa andra när det bara e botar i mitt lag :S


kan spela med dig endy ^_^
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 02:43pm
Quote (eviilution @ 7 Feb 2011 20:39)
typ 4 eller kanske 5 nu. Orkar helt enkelt inte spela ensam mot en massa andra när det bara e botar i mitt lag :S


hahahahahah :wub:

du kan ju göra så du möter botar med,gör ett custom med lösenord bara
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 7 2011 02:45pm
Quote (Chefen @ 7 Feb 2011 20:43)
hahahahahah  :wub:

du kan ju göra så du möter botar med,gör ett custom med lösenord bara


Men det är för enkelt. Vill spela med andra. och inte enbart med 2 andra som är emot mig.

Quote (HaLLuXX @ 7 Feb 2011 20:43)
kan spela med dig endy  ^_^


adda eviilution @ skajpen

This post was edited by eviilution on Feb 7 2011 02:45pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 7 2011 05:39pm


Någon som vet vad fan detta är för något? alla andra har ju 3+ ;/
Go Back To Svenska Topic List
Prev11381391401411421131Next
Add Reply New Topic New Poll