d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1137138139140141229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 4 2013 11:22am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 19:20)
Starkt, grattis


tack :)

spelar du igen? eller fortf on brejk?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 11:25am
Quote (Malmy @ May 4 2013 07:22pm)
tack :)

spelar du igen? eller fortf on brejk?


Fortfarande on brejk, hittade en bra starcraft turnering att kolla på :P

Kanske lirar mer senare, vore soft att gå plus första speldagen
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 4 2013 11:31am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 19:25)
Fortfarande on brejk, hittade en bra starcraft turnering att kolla på :P

Kanske lirar mer senare, vore soft att gå plus första speldagen


ja alltid skönt med en stabil start :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 11:31am
Quote (Malmy @ 4 May 2013 19:13)
hehe ja det blir säkert lite mer som för 7-8 år sen eller va de var, när det kom en stor rush med spelare pga publicitet, vet jättemånga svenskar som började pga pokermiljonen gick i tv4 eller vad det nu var :P

jag är ganska exakt 100$+ idag också, tror jag är done för kvällen dock.

men jävligt najz att vara uppe i (nästan) den BR jag startade med när jag skulle börja grinda 0.05/0.10 på två dar xD


9 år sen tror jag det var, för har en känsla tt jag var 15år när jag började lira, och började lira när hypen kom, dvs onlinepoker. Tog ett år innan plussandet var igång, dock var jag rätt fiskig då än :P
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 4 2013 11:36am
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 19:31)
9 år sen tror jag det var, för har en känsla tt jag var 15år när jag började lira, och började lira när hypen kom, dvs onlinepoker. Tog ett år innan plussandet var igång, dock var jag rätt fiskig då än :P


ja det kan stämma, vet att jag var under 18 iallafall för farsan fick fronta mitt spelkonto xD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 11:48am
Spelade några händer, hade flyt i en pott när jag träffade triss och sen körde jag lite 40bb warrior for luls, ofattbart hur lätta pengar det är att spela utan stack lol

är +18 för dagen nu, ska ut och träffa en polare så jag får sluta grönt på min comebackdag trots knackig start.

mfw:

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 4 2013 11:49am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 19:48)
Spelade några händer, hade flyt i en pott när jag träffade triss och sen körde jag lite 40bb warrior for luls, ofattbart hur lätta pengar det är att spela utan stack lol

är +18 för dagen nu, ska ut och träffa en polare så jag får sluta grönt på min comebackdag trots knackig start.

mfw:

http://i40.tinypic.com/358pbas.jpg


GJ! :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 11:52am
Quote (Malmy @ May 4 2013 07:49pm)
GJ! :)


tyty :hug:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 04:53am
Jag vinner idag igen, det känns helt cp

Det var tre veckor sen jag vann två dagar irad :D

Jag har en ny strat, jag köper in för 40bb och sitter med den stacken i typ 10 varv tills jag har koll på hur folk lirar sen köper jag in 160 big blinds till och börjar spela poker

Då har jag järnkoll på hela bordet men bordet kan ingenting om min stil.


Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 5 2013 05:02am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 12:53)
Jag vinner idag igen, det känns helt cp

Det var tre veckor sen jag vann två dagar irad :D

Jag har en ny strat, jag köper in för 40bb och sitter med den stacken i typ 10 varv tills jag har koll på hur folk lirar sen köper jag in 160 big blinds till och börjar spela poker

Då har jag järnkoll på hela bordet men bordet kan ingenting om min stil.


skönt att du vinner!

Funkar den taktiken bra för dig? Vilka bord kör du nu? /0.50 eller /1? och 5/6 eller 9/10 manna?

This post was edited by Malmy on May 5 2013 05:02am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1137138139140141229Next
Add Reply New Topic New Poll