[QUOTE=eWaste,Feb 7 2011 05:12pm]Renekton suger dase.
Word Word Word, sämsta jävla gubben på länge ^^
[QUOTE=Marcusd0,Feb 7 2011 04:04pm]Typiskt game med anivia..
Alla hade 0/2 i början (utom jag som hade 3/0)
Sen när man kommer in i teamfights och mittentornet är nere är det bara att äga sönder i teamfights.. För op -.-
http://i51.tinypic.com/auftee.jpg[/QUOTE]
Kör någon annan då ^^
This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 7 2011 11:15am