d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11371381391401411131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 7 2011 11:14am
[QUOTE=eWaste,Feb 7 2011 05:12pm]Renekton suger dase.

Word Word Word, sämsta jävla gubben på länge ^^




[QUOTE=Marcusd0,Feb 7 2011 04:04pm]Typiskt game med anivia..

Alla hade 0/2 i början (utom jag som hade 3/0)

Sen när man kommer in i teamfights och mittentornet är nere är det bara att äga sönder i teamfights.. För op -.-

http://i51.tinypic.com/auftee.jpg[/QUOTE]

Kör någon annan då ^^

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 7 2011 11:15am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 7 2011 11:51am
Quote (eWaste @ 7 Feb 2011 17:12)
Renekton suger dase.


Kan endast välja bland dom första gubbarna och jag tycker han har perfekta attacks för mig. Har dock bara testat den där bögiga fula samurajgubben som gör noll skada.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 7 2011 12:28pm
Quote (eviilution @ Feb 7 2011 06:51pm)
Kan endast välja bland dom första gubbarna och jag tycker han har perfekta attacks för mig. Har dock bara testat den där bögiga fula samurajgubben som gör noll skada.


Master yi op om man vet hur man spelar honom.

This post was edited by eWaste on Feb 7 2011 12:28pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 7 2011 12:32pm
Quote (eWaste @ 7 Feb 2011 19:28)
Master yi op om man vet hur man spelar honom.


Som inte du vet :O
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 7 2011 12:34pm
Quote (ChingeR @ Feb 7 2011 07:32pm)
Som inte du vet :O


En polare till mig har alltid bra stats med honom alltid 10 kills + och mindre än 3 deaths
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 7 2011 12:37pm
Quote (eWaste @ 7 Feb 2011 19:34)
En polare till mig har alltid bra stats med honom alltid 10 kills + och mindre än 3 deaths


ofta du har vänner loool
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 7 2011 12:39pm
Quote (ChingeR @ Feb 7 2011 07:37pm)
ofta du har vänner loool


Du är rolig du -.- klart jag har polare.

Feeder.

This post was edited by eWaste on Feb 7 2011 12:40pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 7 2011 01:00pm
2-1-23 med shen, extremt sällan jag förlorar med han. 100% win med han i ranked (4/4 vunna)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 01:00pm
Quote (eWaste @ 7 Feb 2011 18:39)
Du är  rolig du -.- klart jag har polare.

Feeder.


chefen heter han


blir och lira i morgon grabbar ;) hämtar ut mitt nya internet då
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 7 2011 01:07pm
Quote (Chefen @ 7 Feb 2011 20:00)
chefen heter han


blir och lira i morgon grabbar ;) hämtar ut mitt nya internet då


nice vadå för internet?
Go Back To Svenska Topic List
Prev11371381391401411131Next
Add Reply New Topic New Poll