d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1136137138139140229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 07:41pm
Väldigt många dåliga spelare som jagar helt tokigt på dessa bord, och torskar dom så har dom ändå rullen att lägga nya 50e direkt på bordet. Helt klart värt att uttnyttjas ordentligt.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 10:41pm
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 4 2013 04:33am
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 06:41)


:O Money Money Money!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 09:47am
10 minuter in på min första session på över en vecka hamnar jag i en coinflip och torskar =D Då var man glad.

efter det spelar jag ganska dåligt i en timme eller nåt och torskar ett halvt inköp till.

Sen torskade jag en 65 / 35 flip (där jag var favorit) som tur är satt det en fruktansvärt agressiv 40bb warrior vid mitt bord så jag quittade inte trots att jag var maxxat back.

Snodde typ 4-5 40bbinköp av honom och hade bra flyt ett tag när jag spelade 2 bord shorthanded så nu är jag minus 30 för dagen.

Endå nöjd.


Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 4 2013 09:49am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 17:47)
10 minuter in på min första session på över en vecka hamnar jag i en coinflip och torskar =D Då var man glad.

efter det spelar jag ganska dåligt i en timme eller nåt och torskar ett halvt inköp till.

Sen torskade jag en 65 / 35 flip (där jag var favorit) som tur är satt det en fruktansvärt agressiv 40bb warrior vid mitt bord så jag quittade inte trots att jag var maxxat back.

Snodde typ 4-5 40bbinköp av honom och hade bra flyt ett tag när jag spelade 2 bord shorthanded så nu är jag minus 30 för dagen.

Endå nöjd.


Oj, kanske inte den perfekta starten, men starkt att du jobbade tillbaks så långt iaf :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 10:04am
Quote (Malmy @ May 4 2013 05:49pm)
Oj, kanske inte den perfekta starten, men starkt att du jobbade tillbaks så långt iaf :)


Aajo man får vara nöjd, ska lira mer ikväll tänkte jag så kanske blir plus endå :P

Göttmos att nätpoker tillåts i Amerika, när samtliga stater får lira kommer jag LÄTT flytta över till PS

Finns det någon indikation på hur lång tid det kan ta innan hela USA får lira poker? :o
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 4 2013 10:05am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 18:04)
Aajo man får vara nöjd, ska lira mer ikväll tänkte jag så kanske blir plus endå :P

Göttmos att nätpoker tillåts i Amerika, när samtliga stater får lira kommer jag LÄTT flytta över till PS

Finns det någon indikation på hur lång tid det kan ta innan hela USA får lira poker? :o


tar säkert ett tag, finns många saker som är tillåtna i nevada men ingen annanstans.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 10:09am
still, det borde kunna bli grymt

lär vara massa folk som inte lirade innan förbudet som börjar efter pga hajp, skrivier i media osv

guldgruva

Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 4 2013 11:13am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 18:09)
still, det borde kunna bli grymt

lär vara massa folk som inte lirade innan förbudet som börjar efter pga hajp, skrivier i media osv

guldgruva


hehe ja det blir säkert lite mer som för 7-8 år sen eller va de var, när det kom en stor rush med spelare pga publicitet, vet jättemånga svenskar som började pga pokermiljonen gick i tv4 eller vad det nu var :P

jag är ganska exakt 100$+ idag också, tror jag är done för kvällen dock.

men jävligt najz att vara uppe i (nästan) den BR jag startade med när jag skulle börja grinda 0.05/0.10 på två dar xD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 11:20am
Quote (Malmy @ May 4 2013 07:13pm)
hehe ja det blir säkert lite mer som för 7-8 år sen eller va de var, när det kom en stor rush med spelare pga publicitet, vet jättemånga svenskar som började pga pokermiljonen gick i tv4 eller vad det nu var :P

jag är ganska exakt 100$+ idag också, tror jag är done för kvällen dock.

men jävligt najz att vara uppe i (nästan) den BR jag startade med när jag skulle börja grinda 0.05/0.10 på två dar xD


Starkt, grattis

Go Back To Svenska Topic List
Prev1136137138139140229Next
Add Reply New Topic New Poll