d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11361371381391401131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 7 2011 10:04am
Typiskt game med anivia..

Alla hade 0/2 i början (utom jag som hade 3/0)

Sen när man kommer in i teamfights och mittentornet är nere är det bara att äga sönder i teamfights.. För op -.-

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 10:07am
körde nyss den skönaste combon någonsin :)

udyr,akali,singed,malz,sion
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 7 2011 10:22am
Quote (Chefen @ Feb 7 2011 04:07pm)
körde nyss den skönaste combon någonsin :)

udyr,akali,singed,malz,sion


lät helt okej :)

nu har jag vunnit 4x ranked game på raken :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 7 2011 10:25am
Känner att jag bör vara med och lira med min krokodil nu.

eviilution @ skajpen va.

e: eller om chefen ska vara med så kan han ordna åt mig :)

This post was edited by eviilution on Feb 7 2011 10:26am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 10:33am
Quote (eviilution @ 7 Feb 2011 16:25)
Känner att jag bör vara med och lira med min krokodil nu.

eviilution @ skajpen va.

e: eller om chefen ska vara med så kan han ordna åt mig :)


ska bara lira med en annan snubbe så kan vi lira sen :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 7 2011 10:34am
13k ip nu på ena accet. vad köpa?:PpPPp
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 7 2011 10:35am
Quote (Nickeee @ Feb 7 2011 04:34pm)
13k ip nu på ena accet. vad köpa?:PpPPp


vilken lvl e du?

om 30?
tkr jag du ska satsa på crit dmg runor :)

eller nån fet tank run eq

men de e va ja skulle gjort :P
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 7 2011 11:07am
Quote (Nickeee @ Feb 7 2011 04:34pm)
13k ip nu på ena accet. vad köpa?:PpPPp



Har du Hp quints+seals?

Annars är det den besta investeringen man kan göra på leauge of legends :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 7 2011 11:12am
Quote (eviilution @ Feb 7 2011 05:25pm)
Känner att jag bör vara med och lira med min krokodil nu.

eviilution @ skajpen va.

e: eller om chefen ska vara med så kan han ordna åt mig :)


Renekton suger dase.

Quote (Marcusd0 @ Feb 7 2011 05:04pm)
Typiskt game med anivia..

Alla hade 0/2 i början (utom jag som hade 3/0)

Sen när man kommer in i teamfights och mittentornet är nere är det bara att äga sönder i teamfights.. För op -.-
http://i51.tinypic.com/auftee.jpg


Söder feeder :P

Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 7 2011 11:13am
[QUOTE=eWaste,Feb 7 2011 05:12pm]Renekton suger dase.

Word Word Word, sämsta jävla gubben på länge ^^



Go Back To Svenska Topic List
Prev11361371381391401131Next
Add Reply New Topic New Poll