☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
136
137
138
139
140
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 226035
Replies: 11306
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#1371
Feb 7 2011 10:04am
Typiskt game med anivia..
Alla hade 0/2 i början (utom jag som hade 3/0)
Sen när man kommer in i teamfights och mittentornet är nere är det bara att äga sönder i teamfights.. För op -.-
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#1372
Feb 7 2011 10:07am
körde nyss den skönaste combon någonsin
udyr,akali,singed,malz,sion
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#1373
Feb 7 2011 10:22am
Quote (Chefen @ Feb 7 2011 04:07pm)
körde nyss den skönaste combon någonsin
udyr,akali,singed,malz,sion
lät helt okej
nu har jag vunnit 4x ranked game på raken
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#1374
Feb 7 2011 10:25am
Känner att jag bör vara med och lira med min krokodil nu.
eviilution @ skajpen va.
e: eller om chefen ska vara med så kan han ordna åt mig
This post was edited by eviilution on Feb 7 2011 10:26am
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#1375
Feb 7 2011 10:33am
Quote (eviilution @ 7 Feb 2011 16:25)
Känner att jag bör vara med och lira med min krokodil nu.
eviilution @ skajpen va.
e: eller om chefen ska vara med så kan han ordna åt mig
ska bara lira med en annan snubbe så kan vi lira sen
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#1376
Feb 7 2011 10:34am
13k ip nu på ena accet. vad köpa?:PpPPp
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#1377
Feb 7 2011 10:35am
Quote (Nickeee @ Feb 7 2011 04:34pm)
13k ip nu på ena accet. vad köpa?:PpPPp
vilken lvl e du?
om 30?
tkr jag du ska satsa på crit dmg runor
eller nån fet tank run eq
men de e va ja skulle gjort
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#1378
Feb 7 2011 11:07am
Quote (Nickeee @ Feb 7 2011 04:34pm)
13k ip nu på ena accet. vad köpa?:PpPPp
Har du Hp quints+seals?
Annars är det den besta investeringen man kan göra på leauge of legends
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#1379
Feb 7 2011 11:12am
Quote (eviilution @ Feb 7 2011 05:25pm)
Känner att jag bör vara med och lira med min krokodil nu.
eviilution @ skajpen va.
e: eller om chefen ska vara med så kan han ordna åt mig
Renekton suger dase.
Quote (Marcusd0 @ Feb 7 2011 05:04pm)
Typiskt game med anivia..
Alla hade 0/2 i början (utom jag som hade 3/0)
Sen när man kommer in i teamfights och mittentornet är nere är det bara att äga sönder i teamfights.. För op -.-
http://i51.tinypic.com/auftee.jpg
Söder feeder
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#1380
Feb 7 2011 11:13am
[QUOTE=eWaste,Feb 7 2011 05:12pm]Renekton suger dase.
Word Word Word, sämsta jävla gubben på länge ^^
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
136
137
138
139
140
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact