Snacket med dig berhe fick mig lite inspirerad, så jag satte in 50$ på Fulltilt igen, för att spela 0.50/1$ CG.
Jag satte egentligen in pengarna bara för att känna på spelet (aldrig spelat på så hög nivå CG) men nu lyckades jag gå +102$ idag.
Så får se, kanske kör lite imorgon också, om jag fortsätter. Oavsett så var det sjukt mkt roligare än att spela mina vanliga BRM tables som 0.05/0.10$ etc
