d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1135136137138139229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 3 2013 05:03am
Quote (berhemuli @ 3 May 2013 13:00)
tog ut ca 300$ och torskade vad jag lämnade kvar. Sen har jag inte lirat på hela veckan typ.

La in 200kr på unibet igen, cashar ut ca 800kr snart. Känns bättre att bygga upp så här, så har jag säkerhet på bankkontot istället för pokerkontot, förhindrar tilt mycket bättre.


whatever works, works! :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 05:33am
tog ut 1000kr o la 250kr på odds.. Rätt bra med plus nu. Nu sova, inatt jobb.
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 3 2013 05:52am
Quote (berhemuli @ 3 May 2013 13:33)
tog ut 1000kr o la 250kr på odds.. Rätt bra med plus nu. Nu sova, inatt jobb.


good shit!

Vad spelar du för att dra in så mycket % + på så kort tid? :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 11:19am
Quote (Malmy @ 3 May 2013 13:52)
good shit!

Vad spelar du för att dra in så mycket % + på så kort tid? :)


Plo 0.25/0.50€
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 3 2013 11:28am
Quote (berhemuli @ 3 May 2013 19:19)
Plo 0.25/0.50€


Najz najz :)
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 3 2013 04:12pm
Snacket med dig berhe fick mig lite inspirerad, så jag satte in 50$ på Fulltilt igen, för att spela 0.50/1$ CG.

Jag satte egentligen in pengarna bara för att känna på spelet (aldrig spelat på så hög nivå CG) men nu lyckades jag gå +102$ idag.

Så får se, kanske kör lite imorgon också, om jag fortsätter. Oavsett så var det sjukt mkt roligare än att spela mina vanliga BRM tables som 0.05/0.10$ etc :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 04:14pm
Quote (Malmy @ 4 May 2013 00:12)
Snacket med dig berhe fick mig lite inspirerad, så jag satte in 50$ på Fulltilt igen, för att spela 0.50/1$ CG.

Jag satte egentligen in pengarna bara för att känna på spelet (aldrig spelat på så hög nivå CG) men nu lyckades jag gå +102$ idag.

Så får se, kanske kör lite imorgon också, om jag fortsätter. Oavsett så var det sjukt mkt roligare än att spela mina vanliga BRM tables som 0.05/0.10$ etc :P


Haha japp, och ändå lyckas man ta en minipot på floppen efter prehöjning så blir det ändå ca 4-5$ istället för typ 30c :D Känns ju bättre..
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 3 2013 04:18pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 00:14)
Haha japp, och ändå lyckas man ta en minipot på floppen efter prehöjning så blir det ändå ca 4-5$ istället för typ 30c :D Känns ju bättre..


haha aa definitivt och att håva hem potten på 100$ (50% av det var ju mitt från början så klart) var ju en sjuk känsla! och sen när det hände igen senare! :P as najz!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 04:41pm
Quote (Malmy @ 4 May 2013 00:18)
haha aa definitivt och att håva hem potten på 100$ (50% av det var ju mitt från början så klart) var ju en sjuk känsla! och sen när det hände igen senare! :P as najz!


Och så länge man är favorit i dom lägena kommer det ju i längden gå bra. Skönt att du inte drabbades av någon oflyt där bara med korten! :)
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
May 3 2013 04:57pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 00:41)
Och så länge man är favorit i dom lägena kommer det ju i längden gå bra. Skönt att du inte drabbades av någon oflyt där bara med korten! :)


jag torskade en pott på 30$ tidigare under dagen med AA mot AK , han fick färgen :(

Men slut resultatet var ju fortf bra :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1135136137138139229Next
Add Reply New Topic New Poll